Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Google Ads (SEM)

Google AdWords već dugo vremena ima velikog konkurenta u PPC (pay per click) oglašavanju - Facebook Ads. Obje mreže su veoma popularne za oglašavanje na internetu te svaka ima svoje posebnosti i prednosti. Ono što je bitno za vas kao oglašivača je u koju oglašivačku mrežu da uložite budžet za oglašavanje kako bi dostigli maksimalan povrat na investiciju.

AdWords oglašavanje može biti veoma isplativo ali može biti i neisplativo, ovisno o tome kako postavite kampanje. Slijedite naše savjete kako bi bili sigurniji da će ulaganje novca u AdWords oglašavanje biti iskorišteno na pravi način te kako bi od oglašavanja dobili višestruki povrat na investiciju. Ovi savjeti će vam pomoći kreirati što profitabilniju AdWords kampanju.

Malo je zbunjujuće odlučiti kako promovirati web stranicu – Google AdWords-om ili pokušati sa "inbound" marketingom. Postoji nekoliko razlika ( možete ih provjeriti na našim postovima – Što je inbound marketing? te više o AdWordsu i SEO-u ) i oni ne ovise jedan o drugome, tj. možete ih koristiti zajedno i - u isto vrijeme. Strategija privlačenja klijenata putem ključnih riječi se koristi u oba slučaja.