Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Google Ads (SEM)

Google Ads je ključan za svaku uspješnu marketinšku kampanju ili poslovanje. Međutim, može biti teško držati korak s novim razvojem jer platforma stalno napreduje i stvari se brzo mjenjaju. Kako bismo vam pomogli da budete što bolji u digitalnom marketingu pogledajmo najvažnije Google Ads trendove za 2022. godinu koji će

[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]O[/qodef_dropcaps]d 18.1.2017. vaši oglasi na prikazivačkim mrežama više neće morati imati zadan način ciljanja, odnosno oni će biti prikazivani najširoj publici ako niste odabrali potreban način ciljanja. Iz Googla su putem službenog AdWords profila objavili ovu vijest prije nešto više od mjesec dana. U njoj se ističe:

[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]M[/qodef_dropcaps]ogu. Od niske cijene klika gotovo uvijek mogu napraviti nižu, a ona će pomoći tvojoj tvrtki koja živi od klikova… Što? Tvoja tvrtka ne živi od klikova? Previše je klijenata kojima pričamo uvijek istu priču iznova. Promatrajući skup marketingaša (i to ovih koje ljudi zovu „digitalni“) koji radosno raspravlja o samo njima bitnim temama iz bujice riječi  vjerojatno ćete čuti pojmove kao što su „CPC“, „Conversion Rate“, „PPC“, „CTR“, „Quality Score“, „Ad Rank“. Postoji dobar razlog zašto se oni zamaraju svim tim pojmovima, a ne isključivo smanjivanjem cijene klika.