Google Ads trendovi za 2022.
Google Ads je ključan za svaku uspješnu marketinšku kampanju ili poslovanje. Međutim, može biti teško držati korak s novim razvojem jer platforma stalno napreduje i stvari se brzo mjenjaju. Kako bismo vam pomogli da budete što bolji u digitalnom marketingu pogledajmo najvažnije Google Ads trendove za 2022. godinu koji će
Kako do 2.500 kn besplatnog kredita za Google oglase?
Ovih dana u siječnju 2022.-ge kao Google partneru Google nam je najavio važnu promjenu promotivnih ponuda za Google Partners a koje se počinju primjenjivati od veljače 2022. Kako dobiti besplatan bonus do 2500 kn za Google oglase? Google nagrađuje sve klijente koji tek počinju koristiti Google Ads usluge sa novim programom
Trebate li voditi sami Google kampanje ili prepustiti taj posao agenciji?
Google Adwords je sa svojom PPC (Pay Per Click) uslugom zavladao svijetom oglašavanja. Uz doseg od 90% Internet korisnika svakog mjeseca, Google AdWords je daleko najveća oglašavačka mreža danas. Marketinški stručnjaci svjesni su prednosti koje donosi ovakva vrsta oglašavanja, ali često se muče pri donošenju odluke oko toga tko bi trebao
Prikazivački oglasi više neće morati imati zadan način ciljanja
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]O[/qodef_dropcaps]d 18.1.2017. vaši oglasi na prikazivačkim mrežama više neće morati imati zadan način ciljanja, odnosno oni će biti prikazivani najširoj publici ako niste odabrali potreban način ciljanja. Iz Googla su putem službenog AdWords profila objavili ovu vijest prije nešto više od mjesec dana. U njoj se ističe:
Kako AdWords/PPC agencije naplaćuju svoje usluge?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]N[/qodef_dropcaps]a tržištu postoji mnoštvo agencija koje pružaju usluge AdWords oglašavanja. Kako velika većina njih ne ističe cijene svojih usluga, vi do samog kontaktiranja agencije ne možete znati koliko novca je potrebno da izdvojite za vaše oglašavanje.
Izaberite bolju AdWords agenciju ako niste zadovoljni trenutnom
Mnoge Internet marketing ili AdWords agencije rade izvrstan posao radeći na oglašivačkim kampanjama, ali postoji vrijeme kada su promjene dobrodošle. Sastavili smo listu od šest pitanja koja si morate postaviti ukoliko radite online oglašavanja. Ako mislite da bi vaše PPC kampanje trebale davati bolje rezultate, javite nam se. Rado ćemo vam
Aaaa možeš li napraviti da cijena tog klika bude niža?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]M[/qodef_dropcaps]ogu. Od niske cijene klika gotovo uvijek mogu napraviti nižu, a ona će pomoći tvojoj tvrtki koja živi od klikova… Što? Tvoja tvrtka ne živi od klikova? Previše je klijenata kojima pričamo uvijek istu priču iznova. Promatrajući skup marketingaša (i to ovih koje ljudi zovu „digitalni“) koji radosno raspravlja o samo njima bitnim temama iz bujice riječi vjerojatno ćete čuti pojmove kao što su „CPC“, „Conversion Rate“, „PPC“, „CTR“, „Quality Score“, „Ad Rank“. Postoji dobar razlog zašto se oni zamaraju svim tim pojmovima, a ne isključivo smanjivanjem cijene klika.
Kako poboljšati vaše rezultate koristeći Google AdWords?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]G[/qodef_dropcaps]oogle AdWords vam može dovesti mnoštvo visoko kvalitetnoga prometa. Male promjene u kampanji često imaju značajan utjecaj na profitabilnost. Pročitajte neke od naših savjeta kako optimizirati vašu AdWords kampanju.
Koja si pitanja morate postaviti prije pokretanja AdWords kampanja
AdWord je iznimno moćan marketinški alat, ali on može i raditi protiv vas ukoliko ne znate dobro upravljati s njim. Tokom našeg rada vidjeli smo mnoge kompanije koje troše mnogo novca, a dolaze do premalo konverzija od svojih AdWords kampanja. Naravno, vidjeli smo i potpuno drugačije primjere, tj. firme koje su udvostručile profit nakon dobro postavljenih kampanja.
Što utječe na poziciju AdWords oglasa i kako pronaći najprofitabilniju poziciju za oglas
AdWordsu je bitnije kontrolirati poziciju oglasa i cijenu klika nego to da je vaš oglas uvijek prvi. Razlog tome je što trebate pronaći poziciju i cijenu klika koja će vam se najviše isplatiti.