Instagram oglašavanje
Ako ne koristite Instagram, propuštate sjajne marketinške mogućnosti. Instagram je platforma koja je stvorena pretežito za mobilne korisnike.
Oglašavanje na Instagramu - Instagram marketing
Instagram je, uz Facebook, društvena mreža gdje se svi sa svima susreću, jedni se drugima dive i lajkaju fotografije, ali tu i tamo vam se prikaže i pokoja simpatična promo fotka. Upravo zbog tih promo fotki Instagram je pravi rudnik zlata za oglašavanje.
Instagram oglašavanje ne razlikuje se puno od Facebook oglašavanja, ali ipak postoje neke važne razlike na koje se mora obratiti pažnja.
Instagram je mreža mlađih generacija, nije svakako pogodna za oglašavanje svake djelatnosti, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne ” pratitelje” koji će se kasnije pretvoriti u možda potencijalne kupce.
Ciljevi Instagram kampanja:
- Brand awareness – povećanje svijesti korisnika o brendu, proizvodu, usluzi ili aplikaciji
- Doseg – omogućuje vam da dosegnete širu publiku
- Promet – služi za povećanje prometa na vašu web stanicu
- Instalacija aplikacije – poziv na preuzimanje vaše aplikacije
- Engagement – idealan je za promoviranje objava
- Video pregledi – povećanje broja pogleda vašeg video sadržaja
- Lead generation – prikupljanje podataka o korisnicima poput emailova
- Konverzija – povećanje prodaje primjerice web shopa
1. Brand awareness
Nikada nije previše raditi na svjesnosti o brendu
Povećanje svijesti korisnika o vašem brendu, proizvodu, usluzi ili aplikaciji
Kreiranje i vođenje kampanje na Instagramu:
- Istraživanje se odnosi na pronalaženje inspiracije za vlastite Instagram oglase analizom onoga što vaši konkurenti i drugi lideri u industriji rade.
- Cilj kampanje je cilj ili željeni ishod vaše reklamne kampanje na Instagram-u, bilo da se radi o širenju brenda, generisanju prometa ili prodaji.
- Ciljna skupina je pronalaženje određene publike koje će vam najvjerojatnije pomoći u postizanju cilja kampanje.
- Kreativnost je stvaranje slika, videozapisa, slogana i poziva na akcije koje potiču korisnike Instagrama da se uključe u vaš oglas.
- Praćenje je proces mjerenja rezultata i utjecaja vaše reklamne kampanje Instagram prema postavljenom cilju.
1. Istraživanje
Pronalaženja inspiracije
Odnosi na pronalaženje inspiracije za vlastite Instagram oglase analizom onoga što vaši konkurenti i drugi lideri u industriji rade.
2. Ciljevi Instagram kampanja
Što želimo postići?
Cilj ili željeni ishod vaše reklamne kampanje na Instagramu, bilo da se radi o širenju brenda, generiranju prometa ili prodaji.
3. Ciljna skupina
Koji nam je "Target"?
Ciljna skupina je pronalaženje određene publike koje će vam najvjerojatnije pomoći u postizanju cilja kampanje.
4. Kreativni vizuali
Istaknuti se u moru objava
Kreativnost je stvaranje slika, videozapisa, slogana i poziva na akcije koje potiču korisnike Instagrama da se uključe u vaš oglas.
5. Praćenje i Analiza rezultata
Anliziraj i popravljaj
Praćenje je proces mjerenja rezultata i utjecaja vaše reklamne kampanje Instagram prema postavljenom cilju.
Instagram marketing
Instagram marketing za malu tvrtku: kako učiniti svoj Instagram profil “instagrambilnim”?
Mi ćemo vam pomoći dosegnuti vašu ciljanu skupinu kako bi bili sigurni da pametno koristite ulaganje u marketing na Instagramu.
