Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

Instagram oglašavanje

Ako ne koristite Instagram, propuštate sjajne marketinške mogućnosti. Instagram je platforma koja je stvorena pretežito za mobilne korisnike.

Oglašavanje na Instagramu - Instagram marketing

Instagram je, uz Facebook, društvena mreža gdje se svi sa svima susreću, jedni se drugima dive i lajkaju fotografije, ali tu i tamo vam se prikaže i pokoja simpatična promo fotka. Upravo zbog tih promo fotki Instagram je pravi rudnik zlata za oglašavanje.

Instagram oglašavanje ne razlikuje se puno od Facebook oglašavanja, ali ipak postoje neke važne razlike na koje se mora obratiti pažnja.

Instagram je mreža mlađih generacija, nije svakako pogodna za oglašavanje svake djelatnosti, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne ” pratitelje” koji će se kasnije pretvoriti u možda potencijalne kupce.

 

Ciljevi Instagram kampanja:

  • Brand awareness – povećanje svijesti korisnika o brendu, proizvodu, usluzi ili aplikaciji
  • Doseg – omogućuje vam da dosegnete širu publiku
  • Promet – služi za povećanje prometa na vašu web stanicu
  • Instalacija aplikacije – poziv na preuzimanje vaše aplikacije
  • Engagement – idealan je za promoviranje objava
  • Video pregledi – povećanje broja pogleda vašeg video sadržaja
  • Lead generation – prikupljanje podataka o korisnicima poput emailova
  • Konverzija – povećanje prodaje primjerice web shopa

 

1. Brand awareness

Nikada nije previše raditi na svjesnosti o brendu

Povećanje svijesti korisnika o vašem brendu, proizvodu, usluzi ili aplikaciji

Kreiranje i vođenje kampanje na Instagramu:

  • Istraživanje se odnosi na pronalaženje inspiracije za vlastite Instagram oglase analizom onoga što vaši konkurenti i drugi lideri u industriji rade.
  • Cilj kampanje je cilj ili željeni ishod vaše reklamne kampanje na Instagram-u, bilo da se radi o širenju brenda, generisanju prometa ili prodaji.
  • Ciljna skupina je pronalaženje određene publike koje će vam najvjerojatnije pomoći u postizanju cilja kampanje.
  • Kreativnost je stvaranje slika, videozapisa, slogana i poziva na akcije koje potiču korisnike Instagrama da se uključe u vaš oglas.
  • Praćenje je proces mjerenja rezultata i utjecaja vaše reklamne kampanje Instagram prema postavljenom cilju.

1. Istraživanje

Pronalaženja inspiracije

Odnosi na pronalaženje inspiracije za vlastite Instagram oglase analizom onoga što vaši konkurenti i drugi lideri u industriji rade.

2. Ciljevi Instagram kampanja

Što želimo postići?

Cilj ili željeni ishod vaše reklamne kampanje na Instagramu, bilo da se radi o širenju brenda, generiranju prometa ili prodaji.

3. Ciljna skupina

Koji nam je "Target"?

Ciljna skupina je pronalaženje određene publike koje će vam najvjerojatnije pomoći u postizanju cilja kampanje.

4. Kreativni vizuali

Istaknuti se u moru objava

Kreativnost je stvaranje slika, videozapisa, slogana i poziva na akcije koje potiču korisnike Instagrama da se uključe u vaš oglas.

5. Praćenje i Analiza rezultata

Anliziraj i popravljaj

Praćenje je proces mjerenja rezultata i utjecaja vaše reklamne kampanje Instagram prema postavljenom cilju.

Instagram marketing

Instagram marketing za malu tvrtku: kako učiniti svoj Instagram profil “instagrambilnim”?

Mi ćemo vam pomoći dosegnuti vašu ciljanu skupinu kako bi bili sigurni da pametno koristite ulaganje u marketing na Instagramu.

khlklk