Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

Facebook oglašavanje

Najpopularnija opcija brzog dolaska do kupaca i posjetitelja na vašu web stranicu

Tipovi Instagram oglašavanja

Oglašavanje na Facebooku bazira se prema tipu cilja kojega želite ostvariti putem najveće društvene mreže na svijetu. Kreira se jedna ili više kampanja u ovisnosti s vašim potrebama.

1. Upoznavanje sa brandom

A) Promoviranje Facebook objava

Promoviranje već postojeće objave na vašoj Facebook stranici. Moguće je i kreiranje nove objave koja će biti promovirana i postavljena na vaš Facebook profil. Također je moguće kreiranje objave koja će biti promovirana prema zadanoj publici, ali se ona neće pojaviti na vašoj Facebook stranici.

B) Promoviranje Facebook stranice

Povezivanje više korisnika s vašom Facebook stranicom. Povećajte broj lajkova na vašoj stranici

C) Povećanje prepoznatljivosti vaše marke

Dođite do korisnika kod kojih postoji veća vjerojatnost da će obratiti pozornost na vaše oglase i povećati prepoznatljivost vaše marke.

2. Razmatranje vaših ponuda

A) Slanje korisnika na vašu web-stranicu

Povećavanje broja posjeta na vašoj web-stranici. Publika odlazi s Facebooka i završava na vašoj web-stranici.

B) Privlačenje korisnika za instalaciju vaše aplikacije

Uputite korisnike u trgovinu u kojoj mogu kupiti vašu aplikaciju.

C) Povećanje broja sudionika događaja koji organizirate

Kreirajte i promovirajte događaj na Facebooku da biste povećali broj sudionika.

D) Povećanje pregleda vašeg videozapisa

Promovirajte videozapise sa snimkama vašeg promotivnog spota ili bilo kojeg drugog sadržaja za kojega smatrate da će pomoći boljem prepoznavanju vaše marke.

E) Kreiranje liste potencijalnih klijenata

Od osoba koje su već zainteresirane za vaš poduzeće prikupite informacije o potencijalnim klijentima te usmjerite svoje promotivne aktivnosti na njih.

2. Razmatranje vaših ponuda

A) Povećanje konverzija na vašoj web stranici

Pošaljite ljude na svoje web sjedište kako bi obavili određenu akciju npr. pogledaju snimku, ispunili formu ili kupe proizvod. Facebookovim pikselom mjerite i optimizirajte oglas za konverzije.

B) Povećanje interakcije s vašom aplikacijom

Privucite više korisnika da upotrebljavaju vaših mobilnih ili Facebook aplikacija.

C) Privlačenje korisnika da iskoriste vašu ponudu

Promovirajte popuste za najbrže ili druge ponude koje korisnici mogu iskoristiti u vašoj trgovini.

D) Promoviranje kataloga proizvoda

Kreirajte oglase u kojima se automatski na temelju ciljane publike prikazuju proizvodi iz vašeg kataloga proizvoda. Prije ove vrste promocija morate imati kreiran katalog proizvoda.

E) Posjećivanje vaše trgovine na zadanoj adresi

Online kampanja usmjerena prema ostvarivanju offline rezultata, odnosno posjete vaše lokacije.

Facebok marketing

Oglašavanje na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu omogućit će vam jednostavan doseg do vaše ciljane skupine. Uz 1.65 milijardi aktivnih Facebook korisnika, sigurno se i vaša ciljana skupina nalazi među njima.

Mi ćemo vam pomoći dosegnuti vašu ciljanu skupinu kako bi bili sigurni da pametno koristite ulaganje u marketing na društvenim mrežama.

khlklk