10 razloga za visoku stopu napuštanja početne stranice web shopa (i kako ih popraviti)
Ništa nije tako frustrirajuće nego uložiti u Interent marketing i onda natjerati posjetitelje da nestanu nakon nekoliko sekundi. Ako imate visoku stopu napuštanja početne stranice e-trgovine, neophodno je da to popravite. Iako je digitalni svijet uvelike evoluirao tijekom godina i mnoge prakse koje su se nekada široko primjenjivale sada su zastarjele,
Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO
Prilagodba na EURO Zašto se uvodi OBAVEZNO dvojno - dualno iskazivanje cijena u eurima i kunama? Prijedlog zakona o euru, od 5. rujna 2022. uvodi se obvezno iskazivanje cijena u obje valute u KN i u EURO (i na web shopu) Dvojno iskazivanje cijena ključna je mjera za zaštitu potrošača u postupku uvođenja eura. Obveza
Što je SEO “Link Building”?
Unutar SEO-a, izgradnja linkova (link building) igra važnu ulogu u poticanju organskog prometa putem tražilica, posebno u konkurentnim industrijama. U kombinaciji s jakim tehničkim temeljima SEO-a, odličnim SEO-om na stranici, izvrsnim sadržajem i dobrim korisničkim iskustvom, izgradnja linkova može biti super učinkovita u poticanju više organskog prometa. Danas potreba za kvalitetom,
4 SEO točke na koje treba obratiti pozornost
Search engine optimisation (SEO) je napredovao i sada je puno više od samo izgradnje povratne veze i dodavanja nekoliko ključnih riječi. Radi se o svakom aspektu vaše online prisutnosti koji svi zajedno rade u skladu, što doprinosi pružanju korisnicima kontinuirane kvalitete i pozitivnih iskustava. Naša Search Engine Optimisation usluga sastoji se
Facebook i Instagram oglasi u 2022.
Oglasi na Facebooku i Instagramu dosežu više od dvije milijarde ljudi . Nije ni čudo da više od polovice Facebook oglašivača planira povećati svoju potrošnju 2022. godine . Povećanje potrošnje jedan je od načina poboljšanja ROI-ja za oglašavanje. Ali što još možete učiniti kako biste svojim oglasima pomogli da se istaknu
Google Ads trendovi za 2022.
Google Ads je ključan za svaku uspješnu marketinšku kampanju ili poslovanje. Međutim, može biti teško držati korak s novim razvojem jer platforma stalno napreduje i stvari se brzo mjenjaju. Kako bismo vam pomogli da budete što bolji u digitalnom marketingu pogledajmo najvažnije Google Ads trendove za 2022. godinu koji će
Kako do 2.500 kn besplatnog kredita za Google oglase?
Ovih dana u siječnju 2022.-ge kao Google partneru Google nam je najavio važnu promjenu promotivnih ponuda za Google Partners a koje se počinju primjenjivati od veljače 2022. Kako dobiti besplatan bonus do 2500 kn za Google oglase? Google nagrađuje sve klijente koji tek počinju koristiti Google Ads usluge sa novim programom
5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku
U članku prolazimo izdvajamo 5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku. Uspješan marketing na društvenim mrežama ne znači biti na svakom kanalu.
Kako dodati ključne riječi na web stranicu?
Prilikom optimizacije web stranice imajte na umu da je relevantnost ključne riječi važnija od gustoće ključnih riječi u SEO -u.
Koji je intenzitet ključnih riječi najbolji u 2021.?
Najbolji intenzitet ključnih riječi (gustoća ključne riječi, eng. Keyword Density) u nekom sadržaju 2020. godine bio je 0,5% do 1%, a očekuje se da isti intenzitet ostati i 2021. godini.