Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Strategije za kreiranje profitabilne AdWords kampanje

Razlika između SEO i SEM

Strategije za kreiranje profitabilne AdWords kampanje

Pay per click je među najboljim tehnikama za privlačenje novih klijenata. Umjesto da trošite tisuće kuna mjesečno u nadi da vas indeksira Google, vaš oglas se može instantno prikazati na početnoj stranici pretrage.

U nastavku pročitajte neke od strategija za razvijanje profitabilne AdWords kampanje

Pobrinite se da koristite više alata za istraživanje tržišta i ključnih riječi

Umjesto da samo koristite AdWords Keyword Tool, upotrebljavajte i druge alate kap što su Word Tracker, Keyword Discovery, Word Pot i Thesaurus. Korištenjem različitih alata pronaći ćete ključne riječi koje nitko drugi ne koristi u svojim AdWords kampanjama

Iskoristite najbolje ključne riječi u svom oglasu

Kada licitirate za određenu ključnu riječ, pobrinite se da ju uključite u naslov i tijelo oglasa. Kada potencijalni kupac upiše ključnu riječ u Google, ona će biti podebljana u vašem oglasu i samim time uočljivija.

Kreirajte različite grupe oglasa

Nemojte sve ključne riječi staviti u jednu grupu oglasa, osim ako je riječ o jako bliskim ključnim riječima. Vaša grupa oglasa treba biti povezana sa oglasima koji se nalaze u njoj. Na primjer „talijanske crvene cipele“ stavite u jednu grupu oglasa, a „moderne crvene cipele“ u drugu.

Testirajte vaše oglase

Napišite makar 2 oglasa za svaku grupu oglasa i prikazujte ih jednako učestalo kako bi odredili koji oglas donosi više klikova. Ako je jedan oglas znatno lošiji od drugog, izbrišite ga ili pauzirajte te napišite drugi. Ovakvom praksom poboljšat ćete vaš CTR (klikovni postotak). Viši CRT povećava broj konverzija što znači da vi ostvarujete više prodaja.

Postavite dnevne i mjesečne troškove

Kalkulirajte koliko planirate potrošiti dnevno i mjesečno. Tako ćete se zaštiti od prekomjernih troškova. Na primjer, trebali bi postaviti svakodnevni budžet na 5 kn ako planirate potrošiti 150 kn mjesečno.

Postavite najveći mogući klikovni postotak trošak po ključnoj riječi

Iskoristite Google Keyword Tool da bi vidjeli procjenu klikovnog postotka za određenu ključnu riječ. Licitirajte iznad te cijene ako želite biti na najvažnijoj poziciji na stranici. Licitirajte niže od te cijene ukoliko vam odgovara i niža pozicija. Zapamtite da uvijek možete prilagoditi vaše licitacije u kampanji. Također nemojte misliti da su preporuke Googla netočne. Preuzmite kontrolu nad vašom kampanjom.

Pratite ključne riječi

Trebate znati koje ključne riječi su zaslužne za konverziju. Potrebno je samo nekoliko minuta kako bi postavili alat za nadgledanje vaših ključnih riječi za sve kampanje. Nemojte zaboraviti koristiti Google Anlaytics kako bi vidjeli „širu sliku“ vaše kampanje.

Pratite konverzije

Uobičajena stopa konverzija je oko 1%. To znači da ostvarite jednu prodaju na 100 klikova. Na primjer, ako je vaš klikovni postotak 30 lipa, onda će vas 100 klikova koštati 30 kn. Uvijek radite na poboljšanju stope konverzije.

Analizirajte i optimizirajte kampanje za ostvarenje optimalnog broja konverzija

Nakon što pustite vašu kampanju da radi dan ili dva, analizirajte informacije, prilagodite licitacije, napišite nove i alternativne ključne riječi kako bi poboljšali klikovni postotak i stopu konverzije.