Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Što je “Inbound” marketing?

internet marketing

Što je “Inbound” marketing?

Metodologija “Inbound” marketinga obilježava sve aktivnosti  koje su potrebne da vas korisnici pronađu na internetu – označava mjesto gdje vas korisnici odnosno kupci traže, a svrha “inbound” marketinga je prilagođavanje vašeg poslovanja kako bi vas klijenti pronašli.

Što je “Inbound” marketing?

Inbound marketing prati navike, odnosno ponašanje “online publike” – potencijalnih klijenata.

Oni ne čekaju da poruka dođe do njih, već aktivno traže online sadržaj koji će im pomoći u riješavanju problema procesa kupovine.

“Inbound” marketing je proces koji vašu tvrtku pozicionira kao odgovor na pitanje idealnih potrošača – razvijanjem online prisutnosti koja se bavi njima i njovim potrebama, tj. interesima.

Zašto “Inbound” marketing djeluje?

Potrošačko ponašanje idealnog kupca se značajno promjenilo, i kao rezultat toga – metode kojima se dohvaća njihova pozornost.

Umjesto da se koriste tradicionalne metode marketinga – koje se baziraju na slanje poruka svojoj “publici” odnosno ciljanim potrošačima npr. reklamama, slanjem direktnih e-mailova – u nadi stjecanja njihove pozornosti, “inbound” marketing se fokusira na sadržaj i cjelokupnu kampanju koja je povezana sa interesima ciljane skupine potrošača.

4 osnovne akcije koje provodi “inbound” marketing

Privlačenje

Nije nam u cilju samo privući posjetitelje web stranice/web shopa, nego privući prave posjetitelje koji će biti vrijedni za poslovanje. Naglasak je predugo na količini posjetitelja umjesto na kvaliteti istih. Pripazite jer i vaši konkurenti imaju online prisutnost – kako bi ostali zamjećeni – trebate nešto više!

Preobrazba

Nakon što postignete da web stranica/ web shop ima više posjetitelja trebate se fokusirati na njihovu “preobrazbu” – prikupljajte informacije. Kako bi to napravili trebat ćete im pružiti nešto vrijedno zauzvrat – npr. omogućite im skidanje raznih sadržaja poput videa, e-knjiga ili kontrolnih lista (check – lista).

Zaključivanje

Sve većim prometom kvalitetnih posjetitelja trebate se fokusirati na prikazivanje pravog  sadržaja u pravo vrijeme – strategijom presonaliziranja sadržaja, odnosno  prilagođavanjem sadržaja prema interesima posjetitelja kako bi ih preobrazili u kupce.

Zadovoljstvo

Jezgru “inbound” marketinga čini stvaranje značajnog sadržaja za posjetitelje, posjetitelje koji su na granici postati kupci i trenutne klijente.


Pozitivna iskustva nastavite društvenim medijima, a ekskluzivnim sadržajem te daljnjom asistencijom pomažete stvaranju kupaca koji će ostati vjerni vašem brendu – i po mogućnosti – dovesti vam još kupaca.