Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Prikazivački oglasi više neće morati imati zadan način ciljanja

3 trenda u digitalnom marketingu koja će vladati u 2017

Prikazivački oglasi više neće morati imati zadan način ciljanja

Od 18.1.2017. vaši oglasi na prikazivačkim mrežama više neće morati imati zadan način ciljanja, odnosno oni će biti prikazivani najširoj publici ako niste odabrali potreban način ciljanja.

Iz Googla su putem službenog AdWords profila objavili ovu vijest prije nešto više od mjesec dana. U njoj se ističe:„Počevši s 18. siječnjem 2017., oglašavanje na prikazivačkim i video kampanjama biti će još jednostavnije: grupe oglasa koje nemaju zadan način ciljanja automatski će ispunjavati uvjete za prikazivanje oglasa na Google prikazivačkoj mreži, sve dok imaju podešene licitacije i makar jedan odobreni oglas.

AdWords

Loše vijesti za neiskusne korisnike

Čini se da je ovo još jedna loša vijest za neiskusne AdWords korisnike, koji bi mogli nepotrebno trošiti vlastiti novac na nerelevantnu publiku.

I dok vlasnici poduzeća koji sami vode AdWords kampanje žele prodati što više proizvoda online, oni zasigurno ne žele uzaludno trošiti novac predviđen za promociju. Nitko od njih ne želi plasirati svoje proizvode publici koja nije segmentirana prema određenim kriterijima.

Prema riječima Patricka Gilberta upravljanje oglasima koji nemaju zadan način ciljanja na prikazivačkim mrežama efikasno je kao oglašavanje zubara iz Clevelanda na oglasnim pločama u New Yorku.

Pojednostavljenje za čiju dobrobit?

Sutrašnje izmjene samo su dio pojednostavljenja koje Google uvodi u posljednje vrijeme. Pažljiviji profesionalci već su upoznati s brojnim novostima koje je u posljednje vrijeme plasirao Google na području online oglašavanja.

Nedvojbeno, riječ je o brojnim korisnim izmjena koje će štedjeti naše vrijeme, no ne mogu se oteti dojmu da smo veoma blizu (ili već prešli?) granicu gdje jednostavnost suzbija efikasnost oglašavanja.

Google nam je omogućio da danas svatko s osnovnim informatičkim znanjem može pokrenuti i voditi AdWords kampanje, ali upravo tim pristupom i osigurao mnoštvo nisko kvalitetnih kampanja koje ne ostvaruju zadane ciljeve.

Korist nepostojanja zadanog načina ciljanja

Malo je situacija u kojima ćemo se odlučiti na maksimalno široko ciljanje potencijalne publike. Naposljetku, da ste htjeli takvo bacanje novca oglašavali bi ste se na nacionalnoj televiziji, a ne na internetu.

Ipak, prikazivačke kampanje su  prvenstveno namijenjene za širenje svijesti o proizvodu. Samo njihovo prikazivanje događa se u trenutku kada ga vi niste tražili, dok radite druge aktivnosti poput čitanja članka ili igranja web igre.

Uz to , jako široko ciljanje imati će poželjnu posljedicu smanjenja cijene klika, tako da će nepoznati brandovi biti u mogućnosti predstaviti se široj publici za manje novaca.