Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Google Ads trendovi za 2022.

Kako dodati kljucne rijeci na web stranicu 1

Google Ads trendovi za 2022.

Google Ads je ključan za svaku uspješnu marketinšku kampanju ili poslovanje. Međutim, može biti teško držati korak s novim razvojem jer platforma stalno napreduje i stvari se brzo mjenjaju. Kako bismo vam pomogli da budete što bolji u digitalnom marketingu pogledajmo najvažnije Google Ads trendove za 2022. godinu koji će vjerovatno biti ključni ovu godinu.

1. Koristite prirodni jezik (razgovorni stil izražavanja)

Pretraživanje prirodnog jezika ili NLS postaje sve popularnije zahvaljujući sve većoj upotrebi glasovnog pretraživanja putem programa kao što je Siri, umjesto upisivanja u tražilicu. To znači da bi vaš klijent trebao moći pronaći vašu web-lokaciju postavljajući razumna ljudska pitanja na razgovorni način, umjesto da upisuje ključne riječi. Google je to omogućio korištenjem BERT algoritma  koji se razvijao posljednjih nekoliko godina. Ovo se smatra probojom u tehnologiji pretraživanja jer zahtijeva prirodni jezik i otkriva što pretraživač zapravo želi na isti način kao kod razgovora sa stvarnom osobom.

Google je objasnio razliku sljedećim primjerom: “Putniku iz Brazila za USA 2022. potrebna je viza”. Riječ “za” znači da algoritam tražilice sada razumije da putnik dolazi iz Brazila u USA pa će dati točne odgovore. Prije BERT-a tražilica ne bi mogla razlikovati pravo značenje pitanja i u Google testiranju samo je izbacila odgovore za putnike iz USA-e koji idu u Brazil. Korištenje prirodnog jezika imat će veliku ulogu u trendovima Google Adsa za 2022. godinu.

Kako to utječe na digitalni marketing?

Za digitalni marketing to znači da bi vaš Google Ads trebao odražavati razgovorni stil. Duge ključne riječi  imaju manji opseg pretraživanja, ali daleko višu stopu konverzije od običnih ključnih riječi pa su učinkovitije. Google nastoji dati prioritet web-lokacijama koje uključuju prirodni jezik zajedno s ključnim riječima pa je vrlo važno to uzeti u obzir u svojim oglasima, a ne puniti naslove samo ključnim riječima. To znači da je važno optimizirati svoje oglase za prirodni jezik.

2. Ključne riječi su još uvijek važne

Druga stvar na koju se treba usredotočiti kao važan trend Google oglasa za 2022. su najvažnije ključne riječi. Ključne riječi su ipak srce PPC oglašavanja, ali vrlo je važno razumjeti više o svojim klijentima i načinu na koji pretražuju na mreži te jeziku koji koriste kako biste mogli koristiti iste pojmove u svom oglašavanju. Možda ste, na primjer, vrhunski privatni oftalmolog, ali ako ne uključite pojam za pretraživanje “očni liječnik“, vrlo malo ljudi će pronaći put do vaše stranice!

Najbolji način da shvatite svoje izglede je da slušate što vam govore! Učinite to tako da pitate svoj tim za korisničku podršku imate li ga, provjerite svoje chatbote ili jednostavno tražite i komunicirate s klijentima na platformama društvenih medija. Podaci koje možete dobiti iz angažmana kupaca dat će vam vrijedan uvid u način na koji pretražuju i pomoći će vam razumjeti jezične trendove, kao i motivaciju kupaca. To možete učiniti i korištenjem softvera za analizu poziva koji će vam pomoći otkriti kako korisnici pretražuju na mreži.

3. Učinkovitost protiv efikasnosti

Efikasnost ili niska cijena po potencijalnom klijentu nije toliko važna koliko učinkovitost – kampanja koja zapravo radi na generiranju novih kupaca i prihoda. Mnogi oglašivači rasipaju novac na generiranje jeftinih potencijalnih klijenata uz niske stope razgovora. Pametniji je potez usredotočiti se na potrebe svojih kupaca, a ne nužno ići na najjeftinije PPC oglašavanje.

Cilj igre je potaknuti konverzije kupaca i otkrit ćete da s pravom kampanjom možete imati nižu stopu poziva, ali višu razinu prodaje i prihoda od ljudi koji će zaista kupiti vaše usluge. Uz Google Ads to možete izravno integrirati sa svojim upravljanjem odnosima s klijentima kako biste bolje razumjeli koja vrsta konverzije zapravo vodi do novog korisnika.

4. Uspostavite automatiziranu strategiju licitiranja

Upravljanje uspješnom kampanjom može biti teško. Ali ako niste na vrhu svoje strategije licitiranja za Google Ads, vaši će oglasi posustajati i propustiti vitalne klijente. Licitiranje postaje sve konkurentnije i s obzirom da se predviđa da će 2022. pokazati visoko povećanje potrošnje na oglase u svim sektorima, ručni rad postaje sve dugotrajniji i teži. Licitiranje za Google Ads može se provesti ručno, ali daleko lakša (i često učinkovitija) alternativa je automatizacija procesa.

Postoji pet strategija automatskog licitiranja koje možete odabrati, svaki od njih ima svoje prednosti i nedostatke i trebali biste odabrati onaj najprikladniji za vrstu i fokus vaše kampanje. I dalje možete postaviti svoju maksimalnu potrošnju i bez obzira na vaš proračun, imate daleko veće šanse da zaradite dobro pozicioniranu poziciju. Automatskim licitiranjem možete upravljati izravno sa svog Google Ads računa.

5. Nova ograničenja podataka označavaju odbijanje kolačića

Google Chrome planira postupno ukinuti kolačiće preglednika do 2023. Možemo samo podržati ovaj potez kako bismo zaštitili korisničke podatke, ali naravno, to znači da će se informacije koje dobijete od svojih klijenata putem analitike praćenja u budućnosti smanjiti. Jedan od načina za rješavanje ovoga je prihvaćanje poteza. Korisnici općenito ne vole da ih se prati, a postoje i drugi načini ciljanja Google Adsa bez digitalnog uhođenja klijenata.

6. Koristite svoje podatke prve strane i generirajte ih što više

Budući da je odbijanje kolačića već u tijeku, sada je vrijeme da potražite druge načine da saznate više o svojim klijentima. Podaci prve strane su informacije koje vam vaš kupac daje o sebi, kao što vam daju osobe koje su kod vas registrirale račun, e-adresu i imena ljudi koji su vas kontaktirali ili kupili od vas ranije.

Sve ove informacije mogu se unijeti u vašu bazu podataka CRM (upravljanje odnosima s klijentima). Da biste generirali više podataka prve strane, pomoći će vam korištenje chatbotova koji nude besplatne usluge na vašoj web-lokaciji, kao što su vodiči, seminari i e-knjige. Te se informacije mogu koristiti za poboljšanje vaših Google oglasnih kampanja.

7. Provjerite rade li vaši oglasi jednako dobro na mobilnim i standarnim PC ekranima

S promjenama u ravnoteži poslovnog i privatnog života tijekom posljednje dvije godine pandemije, navike pregledavanja su se promijenile. Trenutno se oko 70% pregledavanja interneta obavlja na mobilnim uređajima. Ljudi obično manje pregledavaju na stolnom računalu, ali kada to rade, vrijednost konverzije može biti čak 55% veća. To znači da morate ciljati svoje oglase za mobilne i stolne uređaje kako ne biste izgubili vitalni prihod.

Google može pomoći u rješavanju ovog problema s izvornim mobilnim uređajima korištenjem funkcija IF. Oni vam omogućuju umetanje određene poruke u tekst kada je uvjet ispunjen i povratak na zadani tekst ako nije. To znači da će Google oglas uvijek isporučiti pravu poruku za potencijalnog klijenta, ovisno o dobu dana i uređaju koji koristi.

8. Klijent je najbitniji!

Zvuči očito, ali imajući na umu svoju bazu kupaca pomoći će vam da isporučite ono što je najbolje za njih, a tako i za vas. Ljude lako odvrate ometanja, web-lokacije koje se sporo učitavaju ili previše skočnih prozora. Zapravo, sve što izgleda zastarjelo i neprofesionalno izgubit će vaš prihod jer će vaši kupci jednostavno otići negdje drugdje.

 

Google Ads Trendovi za 2022. – zabilježite ih i pripremite se

Dakle, kako ulazimo u 2022., vrijeme je da provjerite svoju web-lokaciju i svoju Google Ads kampanju kako biste bili sigurni da je na pravom mjestu. Kuh@da odvaja vrijeme da upoznate svoju bazu kupaca i da im isporuči ono što žele. Našim klijentima osiguravamo lakši put do uspjeha, te smo im uvijek na raspolaganju. Svoje klijente želimo zadržati cijelim putem jer je vaš uspijeh i naš uspijeh.