Izaberite bolju AdWords agenciju ako niste zadovoljni trenutnom
Mnoge Internet marketing ili AdWords agencije rade izvrstan posao radeći na oglašivačkim kampanjama, ali postoji vrijeme kada su promjene dobrodošle.
Sastavili smo listu od šest pitanja koja si morate postaviti ukoliko radite online oglašavanja. Ako mislite da bi vaše PPC kampanje trebale davati bolje rezultate, javite nam se. Rado ćemo vam reći svoje mišljenje, bez ikakvih obveza.
1. Dobivate li mjerljive rezultate?
Velika prednost PPC oglašavanja je njegova mjerljivost. Znati prosječnu cijenu klika ili stopu konverzije više jednostavno nije dovoljno.
Važno je kako vaša agencija utječe na vašu kompaniju tijekom vremena. Ako su poboljšanja ključnih pokazatelja uspješnosti spora ili u padu, vjerojatno je vrijeme da zatražite drugo mišljenje.
2. Koliko dobri su vaši poslovni odnosi?
Odnos koji imate s vašom agencijom je ključan.
Dobra agencija trebala bi uzeti vremena da razumje vašu kompaniju i utvrdi vaše ključne pokazatelje uspješnosti. To uključuje razumijevanje kompetitivnog okruženja u kojem se nalazite.
Kontinuitet, u vidu upravljanja vašim računom na dnevnoj bazi, je važan. Osoba ili tim zadužen za vaše kampanje trebao bi vrlo dobro poznavati vašu kompaniju i područje kojim se bavite. To mogu ostvariti isključivo kontinuiranim radom, suradnjom i optimiziranjem kampanja.
Vaš PPC tim treba odgovarati vašim potrebama. Oni tokom vremena moraju postati fleksibilni i prilagodljivi na promjene u vašem okruženju. Ako vaša agencija ne ispunjava obećanja, možda je potrebno ponovno ocjenjivanje vašu trenutnu situaciju.
3. Koju korist vam donosi trenutna Internet marketing agencija?
Odluka o izboru agencije svodi se na vrijednosti koje će ta agencija ponuditi vašem poslovanju.
Agencija koja ima više cijene i ostvaruje odlične rezultate vjerojatno će ponuditi veću vrijednost za vas od agencije koja ima niske cijene, a čije kampanje su neefikasne.
4. Koliko inovativna je vaša trenutna PPC agencija?
PPC agencije su dobre onoliko koliko dobro odrade vašu kampanju.
Predanost profesionalnom razvoju i spremnost prilagođavanja novim trendovima je ono što Google Adwords čini toliko uspješnim.
Inovativnost je mnogo više od korištenja najboljih alata. Važan je način na koji koristite te alate. Agencije bi trebale kreativno zamišljati i pronalaziti načine kako poboljšati klijentovu tržišnu poziciju.
5. Izvještavanje i podrška
Ako se odlučite prepustiti vođenje vaših kampanja vanjskim suradnicima, važno je dobiti stalna izvješća o stanju vaših kampanja.
Izvještavanje treba biti primjenjivo i treba ponuditi konkretne uvide u trenutno stanje.
Važno je usuglasiti se oko ključnih pokazatelja uspješnosti. Izvještaji trebaju biti prilagođeni svakom klijentu ponaosob. Ako je riječ o većim kampanjama, imate pravo tražiti više izvještaja koji su prilagođen različitim tipovima zaposlenika. Vaš direktor i šef marketinga u tom slučaju ne bi trebali dobiti isto izvješće.
6. Kako agencijski sustav naplaćivanja utječe na njihovu motivaciju za radom na vašoj kampanji?
Određeni cjenovni modeli mogu obećavati puno uz minimalni stupanj rizika.
Ako pri određenim cjenovnim modelima agencija može malo dobiti, nije realno vjerovati da ćete imati njihovu punu pozornost. Vaše PPC kampanje tako nikada neće moći dosegnuti puni potencijal.