Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Kako kreirati zanimljive sadržaje koji povećavaju posjećenost web stranice?

Razlika između SEO i SEM

Kako kreirati zanimljive sadržaje koji povećavaju posjećenost web stranice?

Web dizajn je mnogo više od dobrog odabira boja i slika koje pronađete u nekoj od Internet baza. Proces dizajna izgledati će različito za svaki marketinški tim, kao i za svaki tip sadržaja.

Općenito, na web dizajnu treba početi raditi od početka. To znači da web dizajn počinje s kreiranjem strategije sadržajnog marketinga. Razumijevanje branda i marketinških ciljeva pomoći će vam oblikovati osnovni stil za svaki web dizajn.

Dobra strategija sadržajnog marketinga uključuje različite vrste sadržaja ponekad i ne samo na vlastitoj web stranici, a neke od njih spomenuti ćemo u nastavku.

Blogovi

Podesite svoju strategiju sadržajnog marketinga tako da ostavite vremena za pisanje blog zapisa u stalnom vremenskom rasporedu. Blog zapisi kompanija mogu i moraju biti korišteni kao dio promocije druge vrste sadržaja. Ako u timu nemate člana koji je upoznat sa SEO pravilima, najbolje je da se posavjetujete sa profesionalcima iz toga područja.

E-knjige

Ovakva vrsta sadržaja bi trebala pratiti određenu narativnu strukturu. Ona bi također trebala uključivati mnogo dobroga, vizualnog dizajna. Cilj e-knjige je edukacija (a ne zabava), ali pobrinite se da jezik kojim se obraćate čitateljima bude razumljiv te reprezentira osobnost vašeg branda.

Šalabahteri

Oni su uobičajeno veoma kratki zapisi od dvije ili tri stranice. Dakle, neće biti mnogo mjesta za velike slike tako da je najbolje koristiti formatiranje teksta za lakše čitanje. Povežite ostale izvore na kojima čitatelji mogu saznati više o određenoj temi.

Radne bilježnice i predlošci

Izvrstan način da vaš brand uvijek bude pred očima kupca. Radne bilježnice i predlošci trebaju biti spremni za ispisi i interaktivni što je više moguće.

Whitepapers i izvještaji

Slični su e-knjigama budući da im je glavna zadaća edukacija čitatelja. Oni sadrže nešto manje grafičkih elemenata i koriste nešto profesionalniji stil pisanja. Mogu stvoriti prilike za udruživanje sa drugim organizacijama.

Infografike

Samo ime govori o svrsi: čitatelji će dobiti informacije i grafiku. Koristite što je manje moguće teksta i dopustite da grafika priča priču. Ako nemate izvrsnog grafičkog dizajnera u timu, možda je vrijeme da za ovakve projekte zaposlite vanjsku agenciju.

Video

Trik za efikasno korištenje videa kao dijela sadržajne strategije je njegova svevremenost. Ako želite da vaš video bude vrijedio i za tri godine, pobrinite se da ne pričate o sadašnjim trendovima, nego se fokusirajte na ključne aspekte posla koje će vrijediti i za pet godina. Visoko kvalitetni video sadržaj može poslužiti i kao dio promocije na vašem YouTube kanalu.

Studije slučaja

Napravite studije slučajeva bazirane na stvarnim brojevima i pričama. Uz studije slučajeva moći ćete temeljiti sadržaj na vrijednostima i rezultatima, a ne na brandu.