Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Što svaka tvrtka treba pratiti putem Google Tag Managera?

online oglašavanja

Što svaka tvrtka treba pratiti putem Google Tag Managera?

Ako ste upoznati sa Google Anlyticsom, vjerojatno već imate postavljeno praćenje konverzija. Zasigurno, riječ je o veoma korisnom indikatoru uspješnosti, ali on vam neće moći dočarati kako posjetitelji koriste vašu stranicu, kako gledaju sadržaj i što sve rade prije nego pošalju upit.

Sa nešto dodatnog podešavanja, moći ćete imati bolje uvide u ponašanje korisnika, kao  što ćete moći i bolje identificirati pojedine elemente na vašoj stranici.

U ovom tekstu dati ćemo vam uvid u ono što bi svaka kompanija trebala pratiti putem Google Tag Managera.

„Koliko ljudi odmah dodaje proizvode u košaricu?“

Ako imate ecommerce stranicu (sa podešenim Google eCommercom), možete analizirati performanse pojedinih proizvoda putem Google Analyticsa. No što ako želite pratiti koliko ljudi doda proizvod u košaricu odmah nakon što posjeti vašu odredišnu stranicu?

Ovim uvidom možete vidjeti koliko dodatnih informacija morate staviti na odredišnu stranicu te koja struktura stranice najviše odgovara vašim posjetiteljima

„Koji CTA (call to action) je najefikasniji?“

OK, možete imati sjajan sadržaj koji će privlačiti mnoštvo posjetitelja, ali često to nije dovoljno da ostvarite prodaju. Mjerenjem pojedinih gumbova možete vidjeti koji izgled i tekst gumba privlači najviše pozornosti.

Eksperimentirajte, pratite putem Google Tag Managera i dodatno poboljšajte odredišnu stranicu ovim korisnim uvidom.

„Koliko ljudi se želi pretplatiti na moju mail listu?“

Korištenjem praćenja formi u Google Tag Mangeru, na jednostavan način možete pratiti kada se posjetitelji upišu na vašu mail listu.

Ako imate formu na više zasebnih stranica, možete vidjeti koji oblik i koji položaj dovodi najviše novih pretplatnika na vaše liste.

Zaključak

Uz toliko mnogo konkurencije i raznih vanjskih utjecaja, stručnjaci za marketing moraju pratiti mnogo više od posljednje akcije koja se događa prije prodaje. Put do prodaje postaje sve duži, proteže se kroz mnoštvo kanala i uistinu je bitno pratiti manje korake u procesu kupnje.

Sretno sa podešavanjem praćenja manjih koraka, a ako trebate pomoć oko naprednog postavljanja Google Tag Managera, javite nam se!