Ono kad vas oglasi prate, to je Google Remarketing
Pay per click(PPC) je izuzetno efikasna vrsta online marketinga. Ipak, većina posjetitelja nije spremna obaviti kupnju nakon što prvi put posjeti vašu web stranicu.
To ne znači da vaš posjetitelj nije zainteresiran za proizvod, možda jednostavno radi tek početno istraživanje te će odluku o kupnji donijeti u budućnosti. Kako vi najviše možete utjecati na tog posjetitelja?
Upoznajte remarketing!
Remarketing kampanje prikazivati će vaše bannere osobama koje su već posjetile vašu stranicu.
Time vaš brend dobiva na prepoznatljivosti, a vaši kupci će svjesno ili podsvjesno zapamtiti vaše proizvode te ih se prisjetiti kada dođe vrijeme za finalnu odluku oko kupnje.
Vaša reputacija raste prikazivanjem na poznatim portalima širom Interneta, a sve se to odvija za korisnika koji je već bio na vašoj web stranici.
Nuđenje popusta ili promocija putem remerketinga daje vam još jednu prednost s kojom ćete vjerojatnije doći do prodaje.
Remarketing kampanja nije samo specifična za AdWords, na Facebooku ju je također moguće raditi. Kombiniranjem remarketinga na društvenim mrežama sa prikazivačkim remarketingom pruža veoma dobru kombinaciju i maksimizira mogućnost ostvarenja prodaje.