Koja si pitanja morate postaviti prije pokretanja AdWords kampanja
AdWord je iznimno moćan marketinški alat, ali on može i raditi protiv vas ukoliko ne znate dobro upravljati s njim. Tokom našeg rada vidjeli smo mnoge kompanije koje troše mnogo novca, a dolaze do premalo konverzija od svojih AdWords kampanja. Naravno, vidjeli smo i potpuno drugačije primjere, tj. firme koje su udvostručile profit nakon dobro postavljenih kampanja.
Pročitajte nekoliko pitanja koja si morate postaviti prije nego krenete u online oglašavanje.
Što želite?
Želite li da se posjetitelji pretplate na vaš newsletter? Želite li da posjetitelj odmah kupe proizvod? Jednom kada suzite svoje potrebe možete doći do posjetitelja kakve želite. Osigurajte im odredišnu stranicu koja će biti namijenjena upravo njima.
Je li vaša odredišna stranica upotrebljiva?
Kao što smo već spomenuli, vaša odredišna stranica mora biti prilagođena određenoj skupiti posjetitelja. Ona treba biti jednostavna za navigaciju, ali mora i sadržavati sve relevantne informacije. Posjetitelji će otići vašoj konkurenciji ukoliko u kratkom vremenu ne pronađu informacije koje traže.
Jeste li spremni analizirati vaše kampanje redovito?
Kod bilo koje marketinške kampanje morate imati točan uvid u uspješnost vaših akcija. Redovito morate provjeravati vaše ključne riječi i oglase koji dovde posjetitelje na vaš web. Na žalost, mnogi se zadovolje samo postavljanjem kampanje i niti ne pokušavaju ih dodatno poboljšati. Takve kampanje gotovo uvijek osuđene su na propast, one troše vaš novac uzaludno.
Nakon što ste odgovorili na gore navedena pitanja, moći ćete kreirati svoje kampanje s više samopouzdanja. Ako vam je ipak potrebna profesionalna pomoć, obratite se našim stručnjacima za Goolge oglašavanje.