Facebook i Instagram oglasi u 2022.
Oglasi na Facebooku i Instagramu dosežu više od dvije milijarde ljudi . Nije ni čudo da više od polovice Facebook oglašivača planira povećati svoju potrošnju 2022. godine .
Povećanje potrošnje jedan je od načina poboljšanja ROI-ja za oglašavanje. Ali što još možete učiniti kako biste svojim oglasima pomogli da se istaknu 2022.?
Slijedite ove savjete za uspjeh.
1. Pregledajte svoju strategiju oglasa
Kao što je velika pjesnikinja Maya Angelou rekla: “Ne možete zapravo znati kamo idete dok ne znate gdje ste bili.” Za marketinške stručnjake na Facebooku i Instagramu, to znači da je sada vrijeme da duboko zarone u svoju strategiju oglašavanja od prošle godine i otkriju što je uspjelo — a što nije. Usporedite svoje kampanje s najboljom izvedbom s kampanjama s najslabijem izvedbom.
Koje promjene možete napraviti kako biste poboljšali uspjeh svojih kampanja s lošom izvedbom? Je li vrijeme da na neke od njih bacite ručnik? Koja još saznanja iz svojih kampanja s najboljom izvedbom možete upotrijebiti za usmjeravanje strategije oglašavanja na Facebooku i Instagramu u 2022.?
2. Pažljivo izaberite ciljanu skupinu
Nazvati lansiranje iOS-a 14 ometajućim bilo bi malo reći. Analitičari su kroz neko vrijeme otkrili da se samo jedna od četiri osobe odluči za praćenje. Bitno je da u 2022. unesete kriterije ciljanja koji uzimaju u obzir ta ograničenja i optimiziraju vaše kampanje za uspjeh.
Osnovna publika: ponovno procijenite trebate li unijeti bilo kakve promjene u svoju lokaciju, interese, ponašanje i demografsko ciljanje. Jeste li pokrenuli novu kampanju ili liniju proizvoda koja cilja novu demografsku skupinu kupaca? Proširite svijest i dosegnite te klijente s ažuriranim ciljanjem publike.
Prilagođena publika: sve dok ste instalirali Facebook piksel, još uvijek možete izgraditi prilagođenu publiku za svoju web stranicu ili aplikaciju na temelju događaja konverzije koje ste definirali u Facebook Events Manageru, kao što je dodavanje nečega u košaricu. Izradite kampanje za remarketing za te osobe. Također možete izgraditi prilagođenu publiku na temelju aktivnosti ljudi unutar Facebook platforme, kao što su kupnje koje su izvršili putem Facebooka ili Instagram Shoppinga.
Slične publike: Iako su neke slične publike povučene, još uvijek možete stvoriti sličnu publiku na temelju jedne od vaših kupaca, sljedbenika vaše Facebook stranice ili onih koji su kupili na vašoj web stranici (sve dok imate instaliran piksel).
3. Koristite Facebook Conversions API
Govoreći o Apple apokalipsi, Facebook je objavio alat za borbu protiv njegovih učinaka i pomoć oglašivačima da uspiju na svojoj platformi: Conversions API .
API za konverzije pruža izravnu vezu između Facebooka i marketinških podataka s vašeg poslužitelja, platforme web stranice ili CRM-a — uključujući događaje na web stranici i izvanmrežne konverzije. API za konverzije trebao bi pružiti mjerljive prednosti vašim oglasima, uključujući niži CPA i poboljšanu atribuciju. Preporuka najbolje prakse je korištenje API-ja za konverzije u tandemu s Facebook pikselom.
API za konverzije se neprimjetno integrira s vrhunskim platformama za e-trgovinu kao što su Shopify i BigCommerce. Također ga možete integrirati izravno ili putem drugih partnerskih integracija. Saznajte više o postavljanju ovdje.
4. Iskoristite prednosti novih formata oglasa
Facebook i Instagram neprestano lansiraju nove formate oglasa. Nova godina izvrsno je vrijeme da se upoznate s njima i razmislite koji bi mogli biti korisni za vaše kampanje.
- Istaknite svoje proizvode u slikovnim oglasima
- Povežite se i pretvorite pomoću Instagram Stories oglasa
- Pokažite svoje proizvode na djelu videooglasom
- Predstavite više proizvoda s oglasima s vrtuljkom
- Potaknite angažman oglasom za video anketu
- Ponovno ciljajte s dinamičkim Facebook oglasima
5. Udvostručite utjecaje
Mark Zuckerberg je tijekom ljeta najavio ulaganje od milijardu dolara u kreatore na Facebooku i Instagramu do kraja 2022. Jedno od tih ulaganja uključivalo je pokretanje nekoliko novih prilika za suradnju između brendova i kreatora na Instagramu. To uključuje:
- Namjenska mapa DM-ova za komunikaciju s vašim utjecajnim partnerima
- Mogućnost korištenja sadržaja koji su kreirali influenceri u brendiranom Reels oglasu
- Instagram kupuje za influencere koji su dio vašeg podružničkog programa
- Posebni filteri za pretraživanje i kategorije za pronalaženje potencijalnih utjecajnih osoba za suradnju (uključujući njihovu dob, spol, lokaciju i broj sljedbenika – kao i one koji su izrazili poseban interes za suradnju s vašom robnom markom ili su vas već pratili ili označili)
Vaš uspjeh na Facebooku i Instagramu u 2022.
Ne može se poreći da je Facebook oglašavanje jedna od najboljih stvari koje možete učiniti da dosegnete više kupaca. Ako želite saznati više o Facebook i Instagram oglasima i trebate pomoć javite se na naš kontakt.