Ono kad vas oglasi prate, to je Google Remarketing
Pay per click(PPC) je izuzetno efikasna vrsta online marketinga. Ipak, većina posjetitelja nije spremna obaviti kupnju nakon što prvi put posjeti vašu web stranicu. To ne znači da vaš posjetitelj nije zainteresiran za proizvod, možda jednostavno radi tek početno istraživanje te će odluku o kupnji donijeti u budućnosti. Kako vi najviše
Zašto ne vidim svoje oglase na Googlu?
Prirodno je da ako platite nešto - to želite vidjeti. Svi mi trebamo nekakav dokaz o tomu da se naš marketinški ulog isplatio. Priznajemo, PPC(pay per click) nije najzanimljivija tema za razgovor, ali je itekako zanimljivo vidjeti upravo Vaš oglas na prvoj stranici Googla.
Kako pratiti uspješnost društvenih aktivnosti unutar Google Analyticsa?
Mjerenje utjecaja aktivnosti na društvenim mrežama ključno je ako želite ostvariti zacrtane marketinške ciljeve. Jeste li znali da možete pratiti uspješnost društvenih aktivnosti unutar Google Analyticsa?
5 marketing podcasta koje morate pratiti
Izvrstan način da proširite svoju kreativnost i dobijete ideje vezane uz vaš profesionalni razvoj je prikupljanje što više informacija. Na žalost, to je ponekad teško zbog svih obveza koje imate.
Top 3 problema za učinkovito internet oglašavanje
Često smo previše usredotočeni na optimiziranje naših oglašivačkih kampanja unutar pojedinih alata da zaboravimo odredišne stranice i naš odredišni web u cijelosti. Odredišne stranice ne samo da će utjecati na kvalit
Što svaka tvrtka treba pratiti putem Google Tag Managera?
Ako ste upoznati sa Google Anlyticsom, vjerojatno već imate postavljeno praćenje konverzija. Zasigurno, riječ je o veoma korisnom indikatoru uspješnosti, ali on vam neće moći dočarati kako posjetitelji koriste vašu stranicu, kako gledaju sadržaj i što sve rade prije nego pošalju upit.