Prikazivački oglasi više neće morati imati zadan način ciljanja
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]O[/qodef_dropcaps]d 18.1.2017. vaši oglasi na prikazivačkim mrežama više neće morati imati zadan način ciljanja, odnosno oni će biti prikazivani najširoj publici ako niste odabrali potreban način ciljanja. Iz Googla su putem službenog AdWords profila objavili ovu vijest prije nešto više od mjesec dana. U njoj se ističe:
Kako AdWords/PPC agencije naplaćuju svoje usluge?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]N[/qodef_dropcaps]a tržištu postoji mnoštvo agencija koje pružaju usluge AdWords oglašavanja. Kako velika većina njih ne ističe cijene svojih usluga, vi do samog kontaktiranja agencije ne možete znati koliko novca je potrebno da izdvojite za vaše oglašavanje.
Internet marketing trendovi za 2017.
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]U[/qodef_dropcaps] ovom članku čitajte što se u svijetu očekuje, koji će to biti prevladavajući trendovi u Internet marketingu u 2017. godini, izdvojili smo 8 najvažnijih predviđanja.
Izaberite bolju AdWords agenciju ako niste zadovoljni trenutnom
Mnoge Internet marketing ili AdWords agencije rade izvrstan posao radeći na oglašivačkim kampanjama, ali postoji vrijeme kada su promjene dobrodošle. Sastavili smo listu od šest pitanja koja si morate postaviti ukoliko radite online oglašavanja. Ako mislite da bi vaše PPC kampanje trebale davati bolje rezultate, javite nam se. Rado ćemo vam
Kako kreirati zanimljive sadržaje koji povećavaju posjećenost web stranice?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]W[/qodef_dropcaps]eb dizajn je mnogo više od dobrog odabira boja i slika koje pronađete u nekoj od Internet baza. Proces dizajna izgledati će različito za svaki marketinški tim, kao i za svaki tip sadržaja. Općenito, na web dizajnu treba početi raditi od početka. To znači da web dizajn počinje s kreiranjem strategije sadržajnog marketinga. Razumijevanje branda i marketinških ciljeva pomoći će vam oblikovati osnovni stil za svaki web dizajn.
Google Analytics vs. Google Tag Manager
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]I[/qodef_dropcaps]ako je riječ o sasvim različitim proizvodima, mnogi i dalje ne znaju čemu su oni namijenjeni. Često se susrećemo sa klijentima koji misle da im Google Tag Manager nije potreban zato što prate web stranicu putem Google Analyticsa. U ovom članku saznajte neke od osnovnih razlika između Google Analyticsa i Google Tag Managera te zašto je bitno da koristite oba alata.