Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]W[/qodef_dropcaps]eb dizajn je mnogo više od dobrog odabira boja i slika koje pronađete u nekoj od Internet baza. Proces dizajna izgledati će različito za svaki marketinški tim, kao i za svaki tip sadržaja. Općenito, na web dizajnu treba početi raditi od početka. To znači da web dizajn počinje s kreiranjem strategije sadržajnog marketinga. Razumijevanje branda i marketinških ciljeva pomoći će vam oblikovati osnovni stil za svaki web dizajn.

[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]I[/qodef_dropcaps]ako je riječ o sasvim različitim proizvodima, mnogi i dalje ne znaju čemu su oni namijenjeni. Često se susrećemo sa klijentima koji misle da im Google Tag Manager nije potreban zato što prate web stranicu putem Google Analyticsa. U ovom članku saznajte neke od osnovnih razlika između Google Analyticsa i Google Tag Managera te zašto je bitno da koristite oba alata.

Google je još 2014.  najavio da tvrtke  koje se odluče na HTTPS – dodavanjem SSL 2048-bitnog certifikata na svoju web stranicu – dobivaju  mali poticaj na rangiranje na Googlovoj SERP stranici. HTTPS daje web stranicama malu korist u vezi rangiranja, nešto što se računa kao “lagani signal” u ukupnom algoritmu rangiranja. Naime, u Google-u su rekli kako je ovo “manje vrijedno nego drugi signali kao što je visoko kvalitetan sadržaj.”