5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku
U članku prolazimo izdvajamo 5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku. Uspješan marketing na društvenim mrežama ne znači biti na svakom kanalu.
Radi se o angažiranju vaših najboljih kupaca i dijeljenju s njima korisnog, relevantnog i vrijednog sadržaja. Ali može biti izazovno odlučiti na kojoj platformi-ma društvenih medija biti, pogotovo kada se stalno pojavljuju nove!
Iako će vaša strategija društvenih medija ovisiti o vašoj branši i klijentima, Facebook je sjajno mjesto za početak. Kao najpopularnija svjetska društvena platforma s više od 2,7 milijardi aktivnih korisnika, Facebook će vam pomoći da se povežete sa svojim pratiteljima i pružite im koristan sadržaj koji ih može dovesti do vaše web stranice – i/ili do odluke o kupnji.
5 razloga zašto vam je Facebook potreban za vaš obrt ili tvrtku:
1. Izgradite svijest o robnoj marki i povjerenje.
Bilo da posjedujete pekaru, odvjetničku tvrtku ili građevinsku tvrtku, morate širiti glas o svom poslu kako biste pridobili kupce i povećali svoju bazu. Budući da je toliko ljudi već na društvenim mrežama, zašto tamo ne doći do potencijalnih kupaca? Kada netko sazna za vašu tvrtku dok se kreće po Facebooku, imat će priliku kliknuti na vašu web stranicu i saznati više o vašoj tvrtki, kako pomažete drugima i zašto bi trebali razmisliti o suradnji s vama.
Čak i ako netko posjeti vašu poslovnu stranicu na Facebooku i nije spreman donijeti odluku o kupnji, i dalje može pronaći vrijednost (koristi) u sadržaju koji dijelite. To se može odnositi blogove na vašoj web stranici, korisne linkove do web stranica trećih strana, odredišne stranice s PDF katalozima i još mnogo toga.
Svi ovi saržaji potaknut će ljude da bolje upoznaju vašu tvrtku i vjeruju vam kao dobrom i korisnom partneru (resursu) koji ne nagovara uvijek prodaju. A kada budu spremni za kupnju, vjerojatnije je da će se obratiti tvrtki koju su upoznali i kojoj vjeruju: vašoj!
2. Oglasima ciljajte svoje najbolje kupce.
Facebookov News Feed prikazuje korisnicima sadržaj koji im je najrelevantniji. To znači da će samo 0,5% vaših trenutnih pratitelja zapravo vidjeti vaš objavljen sadržaj. Ali ako želite dosegnuti potencijalne kupce, možete se odlučiti na kampanje oglašavanja na društvenim mrežama . Facebook oglasi mogu ciljati vašu idealnu publiku, mjerljivi su i imaju odličan ROI kao jeftina marketinška opcija za male tvrtke.
Kako onda pronaći i ciljati svoju idealnu publiku? Kad se ljudi prijave za Facebook račun, mogu navesti svoju dob, spol, lokaciju, interese i druge podatke. Zatim će Facebook analizirati sadržaj koji objavljuje, dijeli i s njim radi kako bi bolje identificirao njihove interese (i pokazao im sadržaj koji bi zapravo htjeli pročitati). Zatim možete upotrijebiti ove informacije za izradu Facebook oglasa koji se prikazuju samo vašoj ciljanoj publici.
Ako ste zabrinuti zbog troškova ili učinkovitosti oglašavanja na Facebooku, prosječna cijena oglasa zapravo se smanjila za 9% krajem 2020. — a prosječni korisnik klikne na 12 oglasa svaki mjesec . Tako da ljudi ne vide i kliknu na oglase, a oni mogu biti pristupačan dio svoje marketinške strategije!
3. Pojačajte SEO i angažiranost.
Kao što smo gore spomenuli, samo objavljivanje na vašim poslovnim stranicama obično neće donijeti novo poslovanje. No, to bi moglo potaknuti dodatno poslovanje sadašnjih kupaca . To se događa kroz koristan sadržaj, što može dovesti do boljeg rangiranja optimizacije tražilice (SEO) i većeg angažmana između vas i vaših Facebook sljedbenika.
Google i druge tražilice pregledavaju vrstu sadržaja koji objavljujete na svojoj Facebook poslovnoj stranici, kao i način na koji ljudi stupaju u interakciju s vašim sadržajem (tj. klikom, lajkom i/ili dijeljenjem). Dijeljenjem sadržaja sa svoje web stranice možete privući više prometa na svoje stranice – što tražilice uzimaju kao znak da vaša web stranica ima koristan, relevantan sadržaj koji ljudi žele čitati i komunicirati s njim. To pak može dovesti do boljeg rangiranja SEO -a (ili višeg mjesta na Googleovoj stranici s rezultatima).
Uz poboljšanje SEO-a, sjajan (i dosljedan) sadržaj koji potiče društvenu interakciju poboljšat će angažman na vašoj Facebook poslovnoj stranici. Redoviti postovi, dijeljene veze i videozapisi te drugi sadržaji dat će vam priliku da svaki dan dosegnete svoje klijente . Također možete angažirati svoje trenutne pratitelje tako što ćete ih potaknuti da vam postavljaju pitanja, dijele vaše objave ili ostavljaju Facebook recenziju vašeg poslovanja.
4. Povežite se sa svojim sljedbenicima.
Postavljanje Facebooka za vašu malu tvrtku dat će vam priliku da komunicirate jedan na jedan s kupcima i podijelite korisne informacije s njima. Uz pružanje sadržaja za njih , mogu s vama podijeliti više o sebi . Pozivanje na njihove interakcije, komentare i povratne informacije omogućit će vam da saznate tko su i što traže u poslu, proizvodu ili usluzi.
Osim toga, ulaganje napora da se povežete sa svojim sljedbenicima dat će vašoj tvrtki humaniju stranu i učiniti da se vaša stranica više osjeća kao zajednica . To je ono što mnogi današnji kupci traže u tvrtki; ne žele samo čuti o korisnim proizvodima i uslugama. Također bi željeli vidjeti na kojim temeljnim vrijednostima posluje vaše poslovanje, koje neprofitne organizacije u zajednici podržavate i kakva je kultura vaše tvrtke. Kada podijelite te stvari na svojoj Facebook poslovnoj stranici (na profesionalan i prikladan način), oni sa sličnim vrijednostima, strastima ili načinom razmišljanja bit će skloniji povezivanju s vama (ili čak postati vaši kupci).
5. Analizirajte korisne metrike.
Nakon što počnete oglašavati svoje poslovanje putem Facebooka, htjet ćete analizirati svoju objavu i izvedbu oglasa . To vam omogućuje da vidite koji je sadržaj bio najrelevantniji, zanimljiviji i najkorisniji za vaše klijente. Analytics vam također može pomoći da prilagodite svoju strategiju društvenih medija za bolji angažman publike ako se nisu povezali s određenom vrstom sadržaja, doba dana za objavljivanje ili bilo čime drugim.
Da biste pristupili ovoj analizi , prijavite se na Facebook i kliknite Uvidi na gornjem izborniku. Ovo će vas odvesti na pregled koji pruža sažetak svega što se dogodilo s vašom Facebook poslovnom stranicom u proteklom danu, tjednu ili mjesecu. Zatim možete analizirati sve vrste mjernih podataka , uključujući:
- U koje doba dana je vaša ciljna publika najviše angažirana
- Vrste sadržaja koje ste podijelili (videozapisi, vanjski resursi itd.)
- Kako su ljudi stupili u interakciju s vašim sadržajem (lajkovi, komentari, dijeljenja itd.)
- Koliko je korisnika kliknulo na vašu web stranicu s društvenih mreža
- Koji je sadržaj bio najpopularniji (i najmanje) kod vaše publike
Sada kada znate zašto vam je Facebook potreban za vašu malu tvrtku, spremni ste za početak interakcije s klijentima na mreži!
Sve se to u početku može činiti neodoljivim, pogotovo ako još uvijek učite sve što se tiče Facebooka, ili ako ste zabrinuti zbog objavljivanja na svojoj poslovnoj stranici i redovitog praćenja komentara. Također možda nemate vremena (ili želje) da sami kreirate, upravljate i analizirate postove i oglase — i to je u redu!
Marketinška agencija na društvenim mrežama može vam pomoći planirati Facebook strategiju, postaviti proračun za oglašavanje, upravljati svojom stranicom i analizirati angažman. Tada možete sjediti, opustiti se i raditi ono što najbolje radite: voditi svoj posao i gledati kako raste.
Kuhada digitalna agencija usmjerena je na mala poduzeća. Specijalizirani smo za strateški marketing i oglašavanje, grafički dizajn, web dizajn, društvene mreže, SEO i još mnogo toga. Za više informacija posjetite našu web stranicu . Također se možete povezati s nama na Facebooku , LinkedInu i Instagramu.
Nadamo se da će ovih 5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku, bar malo pomoći u marketinškim odlukama u 2021. godini.