Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

10 razloga za visoku stopu napuštanja početne stranice web shopa (i kako ih popraviti)

Koji je intenzitet kljucnih rijeci najbolji u 2021.

10 razloga za visoku stopu napuštanja početne stranice web shopa (i kako ih popraviti)

Ništa nije tako frustrirajuće nego uložiti u Interent marketing i onda natjerati posjetitelje da nestanu nakon nekoliko sekundi. Ako imate visoku stopu napuštanja početne stranice e-trgovine, neophodno je da to popravite.

Iako je digitalni svijet uvelike evoluirao tijekom godina i mnoge prakse koje su se nekada široko primjenjivale sada su zastarjele, web stranice su uvijek ostale nepromijenjene. Koš uvijek jedan od najvažnijih elemenata korisničko iskustvo koje neki web shop neki brend pruža svojim digitalnim potrošačima. Sve više tvrtki pomiče granice ulaganja u web u pokušaju pronalaska novih i boljih načina za poboljšanje korisničkog iskustva.

Unatoč činjenici da su se sada pojavile mnoge, relativno novije, digitalne platforme i da je većina trgovaca / brendova prisutna na više platformi, vaša je web stranica vjerojatno još uvijek najveći kanal koji potrošači posjećuju kako bi saznali više o vašoj tvrtki i njezinim ponudama, kao i za samu kupovinu proizvoda.

Međutim, privlačenje i dovođenje kupaca u vašu virtualnu trgovinu teže je nego u onu fizičku. Intenzivna konkurencija zahtijeva od tvrtki da ulažu u više strategija digitalnog marketinga, kao što su plaćanje po kliku, optimizacija za tražilice i marketing na društvenim mrežama, kako bi doveli promet na svoju web stranicu.

Kao da to nije dovoljno teško, tvrtke također moraju poduzeti mjere kako bi osigurale da se ti teško dobiveni posjetitelji pretvore u kupce.

Viša ili visoka stopa napuštanja početne stranice – jedan od najvećih problema u e-trgovini

Provjera stope napuštanja vaše web stranice jedan je od najstrašnijih dijelova analitičkog pregleda. Osjećaj je kao da idete na jedan od onih showova za upoznavanje gdje vas ljudi jednom pogledaju i daju palac gore ili dolje. Visoka stopa napuštanja početne stranice web stranice strašna je pojava.

Problem je u tome što postoji previše web stranica da bi se kupci mogli zadržavati na svakoj, pobrinite se da vaša nije baš ta za koju u prvih nekoliko sekundi procjene da je gubitak vremena.

Iako je teško privući potencijalne kupce na svoju web stranicu, još je teže zadržati ih na njoj. To je razlog zašto se mnoge tvrtke bore s niskim stupnjem konverzije unatoč tome što stalno dobivaju dobru količinu prometa na web stranici.

Visoke stope odustajanja od e-trgovine jedan su od najvećih problema s kojima se suočava velik broj online prodavača. To ne samo da znači da gubite potencijalne kupce nakon što posjete vašu web stranicu, već također utječe na rangiranje vaše tražilice, što također može imati negativan utjecaj na promet stranice. Naučite kako smanjiti stopu napuštanja početne stranice svoje web stranice pomoću ovog vodiča za uobičajene pogreške.

Tvrtke često ne uspijevaju shvatiti razlog(e) zašto veliki dio posjetitelja napušta njihovu web stranicu, a da se ne pretvori u potencijalne klijente ili kupce.

10 uobičajenih razloga za višu stopu napuštanja početne stranice e-trgovine

Kako bismo pomogli online trgovcima da otkriju potencijalne probleme koji bi mogli uzrokovati da posjetitelji odustanu od njihovih web stranica bez izvođenja željene radnje(a), ovdje navodimo neke od najčešćih razloga za “Bounce Rate”:

1.  Dugo vrijeme učitavanja

Hosting ili Web shop?  Tema ili Dodaci? Kao online trgovac vjerojatno znate da su danas svi jednostavno prezaposleni možemo reći kratki s vremenom . Ako web stranici treba više od nekoliko sekundi da se učita, velika je vjerojatnost da će većina ljudi otići bez da je pogleda.

Budući da na brzinu web stranice mogu utjecati brojni čimbenici, kao što su neispravne veze, stranice koje nedostaju i loša kvaliteta web hostinga, trebate analizirati svoju web stranicu kako biste saznali što usporava brzinu vaše web stranice.

Dostupni su mnogi online alati koji vam u tome mogu pomoći. Google također nudi brojne PageSpeed ​​alate za tvrtke koje se bave e-trgovinom kako bi poboljšale izvedbu svoje web stranice mjerenjem brzine web stranice, identificiranjem problema koji bi mogli uzrokovati njeno usporavanje i davanjem prijedloga za njihovo rješavanje.

Pravilo 15 sekundi kaže da većina korisnika odlazi s web stranice u 15 sekundi ako ne pronađu ono što ih je zanimalo. Ali pravilo 3 sekunde pokazuje koliko je malo vremena potrebno većini ljudi da odu s web stranice ako se ona ne učita u potpunosti.

Ako prvoj stranici treba dugo da se učita, to će vjerojatno biti slučaj i s ostalim stranicama na vašoj web-lokaciji, tako bar misli vaš kupac, to odvraća kupce da kliknu na sljedeću stranicu i samo će dodatno povećati stopu napuštanja početne stranice vaše web stranice. Kupac je o tom trenutku zaustavljen na svom “putovanju” vašim web shopom i to zaustavljanje daje kupcu stanku za razmišljanje, to je trenutak kada kupac shvaća da ima pametnijeg posla nego čekati na ovu stranicu da se učita. Ukratko kupčevo kako ga slikovito nazivamo “putovanje” vašim web shopom mora biti što glađe, bez rupa, prekida i krivih “znakova na putu”.

2.  Loša upotrebljivost

Jedno od osnovnih pravila razvoja web stranica koje osigurava veću angažiranost je da stranica bude jednostavna i prilagođena korisniku. Jednostavnim riječima, vaši bi posjetitelji trebali biti u mogućnosti lako se kretati kroz web stranicu, kao i brzo pronaći informacije ili proizvod koji traže. U idealnom slučaju, posjetitelji bi trebali moći saznati što traže u dva do tri klika.

Mnogo puta jednostavno samo veliki broj proizvoda postaje razlog loše iskoristivosti web shopa, ako je to slučaj i kod vas, podijelite svoje proizvode u različite kategorije prema stilovima, cijeni, namjeni itd. dodajte brandove, kako biste posjetiteljima olakšali sortiranje.

3.  Loš dizajn web stranice (ili zastario)

Razumijemo da želite da vaša web stranica izgleda zanimljivo i privlačno, ali upamtite da pokušaj da budete previše različiti i jedinstveni ne mora nužno uroniti plodom. Korištenje previše drečavih boja, otmjenih fontova i neobičnih izgleda samo će odbiti posjetitelje i natjerati ih da odbiju s vaše stranice, čak i ako su vaši proizvodi nevjerojatni, a informacije koje pružate relevantne.

Upamtite, ta je web stranica vaš izlog u digitalnom svijetu koji određuje prvi dojam koji ćete ostaviti na ciljanu publiku. Iako je važno učiniti vašu web stranicu vizualno privlačnom, pretjerivanje će samo odbiti vaše posjetitelje i spriječiti vas da imate stranicu koja pretvara.

Isto tako na drugu krajnost uporno zadržavanje starog dizajna jer je on još uvijek vama iznimno drag iako ga je “pregazilo vrijeme” i dopada se još samo vama nekoliko ljudi na Internetu. Uložite u novi dizajn.

Vaša web stranica mora biti “vođeno putovanje” od dolaska na nju do konačnog cilja, bilo da se radi o konverzijama, angažmanu ili jednostavnom pregledavanju vaših članaka. Evo našeg prvog problema: netko dođe na vašu stranicu i ne vidi prvi ili pravi “putokaz” za dalje “putovanje” vašom stranicom. Što taj posjetitelj napravi? Odlazi i više se ne vraća.

Možda su vam mogućnosti preskučene. Možda su stvari napisane fontom ili bojom koju je gotovo nemoguće pročitati na pozadini. Možda vaši izbornici rade onu stvar gdje popis izbornika nestaje svaki put kada korisnik pomakne pokazivač niz opciju popisa.

Web dizajn najosnovniji je element online prisutnosti. Gotovo je gore imati lošu web-stranicu nego je uopće nemati – gotovo. Ne postoji ništa gore od nepostojanja web stranice. Ali budite sigurni da svaki “korak putovanja” kroz vaš web shop za vaše kupce bude označen, pristupačan i privlačan.

Dobar savjet je da radite s tvrtkom za web dizajn. WordPress je posebno poznat po tome što nudi pristupačne usluge i ima veliki potencijal, ali ga je gotovo nemoguće učinkovito koristiti osim ako niste obučeni profesionalac.

4.  Ne komuniciranje jasne ponude vrijednosti

Prema Nielsen Norman grupi , web stranica bi trebala prenijeti jasnu ponudu vrijednosti u idealnom slučaju unutar 10 sekundi. Istraživanje je pokazalo da posjetitelji u prosjeku troše samo 10 do 20 sekundi kako bi utvrdili nudi li web stranica ono što traže.

Sljedeća radnja koju će posjetitelj poduzeti uvelike ovisi o tome jeste li uspjeli potaknuti njihov interes u prvih nekoliko sekundi ili ne. Ako ste u tome uspješni, možete zadržati njihovu pozornost mnogo dulje vrijeme, a neuspjeh u pružanju jasne ponude vrijednosti najvjerojatnije će ih natjerati da napuste vašu web stranicu.

Ne znate što znači isporuka ponude vrijednosti?

To znači jasno odgovoriti na uobičajena pitanja koja većina kupaca ima. Evo ključnih pitanja na koja odredišna ​​stranica vašeg web shopa treba brzo odgovoriti:

  • Koje proizvode ili usluge prodajete?
  • Tko je vaša ciljana publika?
  • Koje su prednosti vaših proizvoda i/ili usluga? Zašto bi ga netko trebao koristiti?
  • Što vaše proizvode i usluge čini drugačijima i boljima od drugih sličnih?

5.  Preopterećenost informacijama i/ili sadržaj niske kvalitete

Iako se ne može poreći činjenica da je sadržaj ključan za uspjeh web stranice, morate biti vrlo pažljivi u pogledu toga što i koliko objavljujete te koja je vaša svrha.

U idealnom slučaju, svrha sadržaja trebala bi biti privlačenje i angažiranje publike rješavanjem njihovih problema i potreba, mnoge tvrtke griješe pišući samo za tražilice. Iako je optimizacija vašeg sadržaja za tražilice ključna za uspjeh, morate shvatiti da je to samo jedan dio digitalnog marketinga.

Visoka SEO ocjena će vam omogućiti promet, ali ako sadržaj na vašoj web stranici ne pruža nikakvu vrijednost posjetiteljima, oni će odbiti.

Upamtite, ljudi žele čitati sadržaj koji je vrijedan i lak za čitanje. Izbjegavajte ulaziti u složene detalje ili korištenje žargona na svojim web stranicama.

Jednostavno rečeno, ako posjetitelji ne mogu razumjeti sadržaj ili ga smatraju nebitnim, udaljit će se s vaše web stranice.

6. Potreban je dodatni sadržaj

Ponekad stopa napuštanja stranice može biti visoka, a to nije problem. Stranice osmišljene kao jednostavni izvori informacija mogu imati koristi od angažmana bez da korisnik klikne negdje drugdje – umjesto toga mogu podijeliti stranicu, što je isplativije. Međutim, početna stranica groblja znak je upozorenja za posjetitelje.

Vaši gumbi trebaju biti lako vidljivi i označeni. Vaša početna stranica samo je način pretvaranja 1 veze u 10 produktivnijih veza; to je rijetko ključni resurs. Pokažite svojim kupcima sljedeća vrata na njihovom putovanju.

7.  Slike proizvoda loše kvalitete

To je sasvim očito – svatko želi vidjeti proizvod prije nego što ga kupi. Budući da online kupnja ima svoja ograničenja, tj. kupci ne mogu vidjeti, provjeriti ili isprobati proizvode, oslanjaju se na slike proizvoda. Ako su slike na vašoj web stranici loše kvalitete ili zamućene, ne biste trebali očekivati ​​veliku prodaju.

Osim što osiguravate da su slike vaših proizvoda visoke kvalitete, pokušajte osigurati značajku zumiranja kako bi potencijalni kupci mogli vidjeti i najmanje detalje. Slike dobre kvalitete kupcima olakšavaju donošenje odluke, a ako su i vaši proizvodi dobre kvalitete, vrlo je vjerojatno da će ići dalje niz prodajni lijevak.

8.  Automatsko pokretanje video sadržaja

Zamislite scenarij – postoji proizvod koji stvarno želite kupiti. Pokrenete Google pretragu i dobijete popis online prodavača koji to drže. Otvarate više linkova, pa možete analizirati i odabrati prodavača koji vam se čini najboljim. Iznenada čujete nečiji glas ili glasnu glazbu koja dolazi iz vašeg računala. Ostavite ono što radite i počnete pregledavati sve otvorene kartice kako biste saznali odakle dolazi.

Iritantno, zar ne?

U takvom scenariju korisnika će vjerojatno iznervirati buka i zatvoriti web-mjesto bez da ga je i pogledao.

Dok su videozapisi privlačniji, mogu pomoći korisnicima u donošenju odluka i mogu također povećati vaš SEO rezultat, automatizirani mogu biti dosadni i mogu odbiti potencijalnog kupca.

9.  Nepostoje recenzije kupaca

Općenito, online kupci su oprezniji od tradicionalnih. To je povezano s njihovom nesposobnošću da fizički vide, dodirnu ili drže proizvod koji žele kupiti, kao i s prevalencijom prijevara i prijevara u digitalnom svijetu.

Kako bi bili sigurni da neće biti prevareni, kupci traže načine kako potvrditi autentičnost i pouzdanost prodavatelja. Kada je riječ o uspostavljanju povjerenja, recenzije drugih kupaca igraju veliku ulogu. Također, recenzije također pomažu kupcima da osiguraju da proizvod zaista pruža ono što tvrdi.

Ako vaša web stranica nema nijednu recenziju proizvoda, vjerojatno ćete koristiti mnogo posjetitelja svojim konkurentima koji pružaju informacije koje traže.

To je zbog ove velike važnosti povratnih informacija kupaca da stručnjaci za e-trgovinu preporučuju tvrtkama da komuniciraju sa svojim klijentima i potiču ih da podijele svoja mišljenja i stajališta.

10.  Nema ili je slab CTA (Call to Action) gumbi s pozivom na neku akciju

Bez obzira na to koliko su vaše web mjesto i sadržaj nevjerojatni, ako ne usmjeravate svoje posjetitelje na ono što bi trebali sljedeće učiniti, vjerojatno ćete ih izgubiti. Uključivanje jasnih poziva na radnju (CTA) na pravim mjestima može značajno utjecati na vašu stopu konverzije.

Bilo da želite da kupe vaše proizvode ili usluge, preuzmu dokument, registriraju se za nešto ili jednostavno daju svoje podatke za kontakt, zatražite to od njih!

Nažalost, velik broj tvrtki ne uspijeva iskoristiti moć CTA-ova i kao rezultat toga gube mnoge prilike za konverziju. Na primjer, napisali ste nevjerojatan sadržaj kako biste objasnili važnost usluge koju nudite i kako ona može koristiti ljudima. Optimizirate ga za SEO i objavite na svom blogu i zbog toga brzo počnete dobivati ​​gomilu prometa.

Izgleda super!

No, kada nakon tjedan dana provjerite analitiku web stranice, iznenadite se kada vidite da je većina posjetitelja napustila vašu web stranicu nakon što su pročitali sadržaj ili vjerojatno nakon što su posjetili još nekoliko stranica i pitate se zašto nisu kupovali od vas.

Ako se možete poistovjetiti s tim, vrijeme je da ponovno posjetite sve takve stranice i vidite jeste li svojim posjetiteljima rekli što sljedeće učiniti. U slučaju da ste uključili CTA-ove, ali oni nisu dali željene rezultate, trebali biste analizirati jeste li dodali prave i snažne CTA-ove.

Da, CTA-ovi mogu biti ispravni ili pogrešni. Na primjer, zamoliti kupce da naruče na vašoj početnoj stranici nije baš dobra ideja. Možda biste prvo trebali pokušati steći njihovo povjerenje prije nego što ih zamolite da kupe.

11.  Ciljate na pogrešnu publiku

Ako je vaša web stranica dobro dizajnirana, prilagođena korisniku, ima kvalitetan sadržaj, slike visoke razlučivosti i jasno prikazuje vašu ponudu vrijednosti, ali još uvijek ima visoku stopu napuštanja stranice, vjerojatno je da ne privlačite prave ljude.

Iako može postojati mnogo temeljnih uzroka ovog problema, jedan od uobičajenih problema je prisutnost na pogrešnim kanalima. Na primjer, ako su vaša ciljana publika iskusni profesionalci, održavanje aktivne prisutnosti na Instagramu neće vam koristiti. Da biste privukli pravu publiku na svoju web stranicu, trebali biste umjesto toga biti aktivni na LinkedInu.

12. Web shop nije optimiziran za mobilne uređaje

Više od 50% korisnika interneta koristi svoje mobilne uređaje kao primarni alat za pregledavanje. Pa zašto toliko mnogo stranica još uvijek zaostaje za mobilnom optimizacijom?

Brzina kojom se tehnologija i ponašanje potrošača kreću čini razumljivim da su se tvrtke borile da održe korak. Međutim, mobilno pregledavanje je već godinama dominantno. Vrijeme je za suradnju s web programerom koji može osigurati da se vaša web stranica ne samo uredno učitava na mobilnom uređaju, već da postavlja vaše CTA-ove i ključni sadržaj na mjesto koje mobilni preglednici očekuju da će ga pronaći.

Optimizacija mobilnih uređaja mora biti posebno čvrsta jer mobilni uređaji više odvlače pažnju od stolnih računala. Svaka pauza u kupčevom putovanju na vašoj mobilnoj web stranici sekunda je u kojoj bi mogli primiti SMS i zaboraviti na vas. Ako se i ponovo vrate, prošlo je 30 minuta i ne mogu se sjetiti zašto su bili na vašoj stranici. I tu odustaju.

Zaključak

Kao suvremenom poduzetniku, vaš bi cilj trebao biti učiniti korisničko iskustvo što je moguće lakšim jer se digitalni svijet temelji na korisničkom iskustvu i vaš uspjeh izravno ovisi o njemu.

Izbjegavajte gore spomenute pogreške kako biste smanjili stopu napuštanja početne stranice e-trgovine i zadržali pozornost posjetitelja dulje vremensko razdoblje, što će u konačnici poboljšati izglede za izgradnju odredišne ​​stranice s visokom konverzijom .