SEO optimizacija web stranica
Što je ON SITE i ON PAGE SEO?
Društvene mreže zadnjih su godina promijenile način na koji komuniciramo, povezujemo se i koristimo internet. Društvene mreže su postale centralno mjesto gdje milijarde ljudi svakodnevno provodi svoje vrijeme. O popularnosti društvenih mreža govori i činjenica da čak 47% korisnika interneta koristi društvenu mrežu Facebook.
Na društvenim mrežama možete jednostavno doći do vaše ciljane publike.
Primjerice, na Facebooku možete ciljano odabrati skupinu ljudi na temelju lokacije, dobi, spola, jezika, interesa itd. Na LinkedInu, najvećoj globalnoj poslovnoj društvenoj mreži, možete također odabrati skupinu ljudi na temelju industrije u kojoj rade, veličine tvrtke u kojoj rade, radnog mjesta itd.
Prednosti SEO optimizirane web stranice
- Povećana svijest o vašem brendu
- Ciljano oglašavanje dovodi do velike stope konverzije
- Jeftinije i isplativije nego tradicionalno oglašavanje
- Veći autoritet naspram konkurencije bez društvenih kanala
- Manji troškovi pridobivanja novih kupaca
- Korisne povratne informacije od Vaših kupaca
- Uspostavljanje odnosa sa kupcima što vodi do povećane odanosti
1. Bazični SEO
Oglašavanje na ovoj najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu omogućit će vam jednostavan doseg do vaše ciljane skupine. Uz 1.65 milijardi aktivnih Facebook korisnika, sigurno se i vaša ciljana skupina nalazi među njima.
Mi ćemo vam pomoći dosegnuti vašu ciljanu skupinu kako bi bili sigurni da pametno koristite ulaganje u marketing na društvenim mrežama.
Cjenik usluge Facebook oglašavanja:
- Izrada nove Facebook oglašivačke kampanje: 900,00 Kn + PDV
- Mjesečno vođenje Facebook oglašivačkih kampanja: 400,00 Kn + provizija 12%* + PDV
Provizija se računa da se Vaš mjesečni trošak kojega ste potrošili na Facebook oglašavanje pomnoži s 12%.
Troškovi samog oglašavanja nisu u cijeni izrade i vođenja kampanje oni se plaćaju direktno Facebooku.
Kontaktirajte nas za ponudu ili za više informacija
2. Standardni SEO
Oglašavanje na Linkedinu je idealno za B2B tvrtke tj. tvrtke koje prodaju drugim tvrtkama.
Linkedin ima skoro 500 milijuna korisnika od čega su veliki dio osobe zaposlene na visokim pozicijama u tvrtkama te odlučuju o kupovinama tvrtke. Oglašavanjem na Linkedinu jednostavno možete dosegnuti ključne osobe u tvrtkama koje su vaša ciljana skupina.