Što je Digitalni Marketing?
Digitalni marketing označava sve aktivnosti kojima tvrtke, organizacije ili pojedinci promoviraju proizvode i usluge putem interneta. Za razliku od tradicionalnih oblika oglašavanja, digitalni marketing omogućava ciljano i mjerljivo oglašavanje prema specifičnim skupinama korisnika. U suvremenom poslovanju, prisutnost na internetu postala je nužnost, bez obzira na industriju – od malih lokalnih
10 razloga za visoku stopu napuštanja početne stranice web shopa (i kako ih popraviti)
Ništa nije tako frustrirajuće nego uložiti u Interent marketing i onda natjerati posjetitelje da nestanu nakon nekoliko sekundi. Ako imate visoku stopu napuštanja početne stranice e-trgovine, neophodno je da to popravite. Iako je digitalni svijet uvelike evoluirao tijekom godina i mnoge prakse koje su se nekada široko primjenjivale sada su zastarjele,
Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO
Prilagodba na EURO Zašto se uvodi OBAVEZNO dvojno - dualno iskazivanje cijena u eurima i kunama? Prijedlog zakona o euru, od 5. rujna 2022. uvodi se obvezno iskazivanje cijena u obje valute u KN i u EURO (i na web shopu) Dvojno iskazivanje cijena ključna je mjera za zaštitu potrošača u postupku uvođenja eura. Obveza
Što je SEO “Link Building”?
Unutar SEO-a, izgradnja linkova (link building) igra važnu ulogu u poticanju organskog prometa putem tražilica, posebno u konkurentnim industrijama. U kombinaciji s jakim tehničkim temeljima SEO-a, odličnim SEO-om na stranici, izvrsnim sadržajem i dobrim korisničkim iskustvom, izgradnja linkova može biti super učinkovita u poticanju više organskog prometa. Danas potreba za kvalitetom,
4 SEO točke na koje treba obratiti pozornost
Search engine optimisation (SEO) je napredovao i sada je puno više od samo izgradnje povratne veze i dodavanja nekoliko ključnih riječi. Radi se o svakom aspektu vaše online prisutnosti koji svi zajedno rade u skladu, što doprinosi pružanju korisnicima kontinuirane kvalitete i pozitivnih iskustava. Naša Search Engine Optimisation usluga sastoji se
Facebook i Instagram oglasi u 2022.
Oglasi na Facebooku i Instagramu dosežu više od dvije milijarde ljudi . Nije ni čudo da više od polovice Facebook oglašivača planira povećati svoju potrošnju 2022. godine . Povećanje potrošnje jedan je od načina poboljšanja ROI-ja za oglašavanje. Ali što još možete učiniti kako biste svojim oglasima pomogli da se istaknu