Facebook vs. Google AdWords oglašavanje – Koja oglašivačka mreža vam se više isplati?
Google AdWords već dugo vremena ima velikog konkurenta u PPC (pay per click) oglašavanju - Facebook Ads. Obje mreže su veoma popularne za oglašavanje na internetu te svaka ima svoje posebnosti i prednosti. Ono što je bitno za vas kao oglašivača je u koju oglašivačku mrežu da uložite budžet za oglašavanje kako bi dostigli maksimalan povrat na investiciju.
Evo zašto bi se trebali oglašavati na Googleu čak i kada imate dobre organske pozicije
Optimizacija za tražilice i plaćeno oglašavanje se često gleda kao nešto što ne ide jedno s drugim. Kada su dobre pozicije na Googleu već ostvarene sa optimizacijom (SEO), plaćeno oglašavanje se gleda kao nešto nepotrebno. No to najčešće nije istina.
6 savjeta koji će pomoći osigurati da vam Google AdWords oglašavanje bude profitabilno
AdWords oglašavanje može biti veoma isplativo ali može biti i neisplativo, ovisno o tome kako postavite kampanje. Slijedite naše savjete kako bi bili sigurniji da će ulaganje novca u AdWords oglašavanje biti iskorišteno na pravi način te kako bi od oglašavanja dobili višestruki povrat na investiciju. Ovi savjeti će vam pomoći kreirati što profitabilniju AdWords kampanju.
Što je PPC oglašavanje i kako Google AdWords radi besplatni branding
PPC (Pay per click) je model internet marketinga u kojem oglašivač plaća samo kada netko klikne na njegov oglas. Oglašavanje na Google tražilici je jedno od najpopularnijih oblika PPC oglašavanja.
Inbound marketing ili Google AdWords? Odluka je na vama
Malo je zbunjujuće odlučiti kako promovirati web stranicu – Google AdWords-om ili pokušati sa "inbound" marketingom. Postoji nekoliko razlika ( možete ih provjeriti na našim postovima – Što je inbound marketing? te više o AdWordsu i SEO-u ) i oni ne ovise jedan o drugome, tj. možete ih koristiti zajedno i - u isto vrijeme. Strategija privlačenja klijenata putem ključnih riječi se koristi u oba slučaja.
Strategije za kreiranje profitabilne AdWords kampanje
Pay per click je među najboljim tehnikama za privlačenje novih klijenata. Umjesto da trošite tisuće kuna mjesečno u nadi da vas indeksira Google, vaš oglas se može instantno prikazati na početnoj stranici pretrage. U nastavku pročitajte neke od strategija za razvijanje profitabilne AdWords kampanje