Facebook i Instagram oglasi u 2022.
Oglasi na Facebooku i Instagramu dosežu više od dvije milijarde ljudi . Nije ni čudo da više od polovice Facebook oglašivača planira povećati svoju potrošnju 2022. godine . Povećanje potrošnje jedan je od načina poboljšanja ROI-ja za oglašavanje. Ali što još možete učiniti kako biste svojim oglasima pomogli da se istaknu
5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku
U članku prolazimo izdvajamo 5 razloga zašto vam je i 2021. potreban Facebook za vaš obrt ili tvrtku. Uspješan marketing na društvenim mrežama ne znači biti na svakom kanalu.
U 2017. slijedite ovih 7 savjeta za Facebook marketing
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]K[/qodef_dropcaps]ako trebate pristupiti Facebook marketingu da bi ostali ispred konkurencije? Kako iskoristiti novosti vezane uz mogućnosti Facebook promocije. Ovdje ćete naučiti neke od najpopularnijih načina vođenja Facebook marketinga. Saznajte koje su prednosti Facebook oglašavanje i koje strategije trebate primijeniti da bi poboljšali vaše prodajne rezultate u 2017. godini.
Facebook oglasi vs. Facebook promovirani postovi
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]C[/qodef_dropcaps]iljanje publike putem Facebooka zna biti zbunjujuće, posebno ako želite prikupiti ljude koji potpuno odgovaraju vašem poslu. Kako bi vam olakšali taj posao (i novčanik) Facebook je osmislio načine plaćene promocije putem kojih možete brže doći do onih osoba koje želite. Razumljivo, mnogi nisu sretni sa plaćanjem oglasa. No kako je riječ o najpopularnijoj mreži na svijetu, budite sigurni da praksa plaćanja neće tako lako nestati iz Facebooka.
Facebook vs. Google AdWords oglašavanje – Koja oglašivačka mreža vam se više isplati?
Google AdWords već dugo vremena ima velikog konkurenta u PPC (pay per click) oglašavanju - Facebook Ads. Obje mreže su veoma popularne za oglašavanje na internetu te svaka ima svoje posebnosti i prednosti. Ono što je bitno za vas kao oglašivača je u koju oglašivačku mrežu da uložite budžet za oglašavanje kako bi dostigli maksimalan povrat na investiciju.