10 razloga za visoku stopu napuštanja početne stranice web shopa (i kako ih popraviti)
Ništa nije tako frustrirajuće nego uložiti u Interent marketing i onda natjerati posjetitelje da nestanu nakon nekoliko sekundi. Ako imate visoku stopu napuštanja početne stranice e-trgovine, neophodno je da to popravite. Iako je digitalni svijet uvelike evoluirao tijekom godina i mnoge prakse koje su se nekada široko primjenjivale sada su zastarjele,
Što je SEO “Link Building”?
Unutar SEO-a, izgradnja linkova (link building) igra važnu ulogu u poticanju organskog prometa putem tražilica, posebno u konkurentnim industrijama. U kombinaciji s jakim tehničkim temeljima SEO-a, odličnim SEO-om na stranici, izvrsnim sadržajem i dobrim korisničkim iskustvom, izgradnja linkova može biti super učinkovita u poticanju više organskog prometa. Danas potreba za kvalitetom,
4 SEO točke na koje treba obratiti pozornost
Search engine optimisation (SEO) je napredovao i sada je puno više od samo izgradnje povratne veze i dodavanja nekoliko ključnih riječi. Radi se o svakom aspektu vaše online prisutnosti koji svi zajedno rade u skladu, što doprinosi pružanju korisnicima kontinuirane kvalitete i pozitivnih iskustava. Naša Search Engine Optimisation usluga sastoji se
Kako dodati ključne riječi na web stranicu?
Prilikom optimizacije web stranice imajte na umu da je relevantnost ključne riječi važnija od gustoće ključnih riječi u SEO -u.
Koji je intenzitet ključnih riječi najbolji u 2021.?
Najbolji intenzitet ključnih riječi (gustoća ključne riječi, eng. Keyword Density) u nekom sadržaju 2020. godine bio je 0,5% do 1%, a očekuje se da isti intenzitet ostati i 2021. godini.
7 NAČINA KAKO POBOLJŠATI ECOMMERCE SEO KORISTEĆI
Bez obzira koliko je velika vaša online trgovina, imati dobro optimiziranu stranicu ključno je za vaš uspjeh. Još uvijek tvrtke unutar pojedinih djelatnosti mogu doći do uspjeha zahvaljujući lokaciji njihove trgovine, no takvi su primjeri sve rjeđi. Gotovo svi danas imaju online trgovinu, stoga se nije lako istaknuti u tako kompetentnom svijetu.
Sigurne web stranice (https) dobile su poticaj od Googla na rangiranje
Google je još 2014. najavio da tvrtke koje se odluče na HTTPS – dodavanjem SSL 2048-bitnog certifikata na svoju web stranicu – dobivaju mali poticaj na rangiranje na Googlovoj SERP stranici. HTTPS daje web stranicama malu korist u vezi rangiranja, nešto što se računa kao “lagani signal” u ukupnom algoritmu rangiranja. Naime, u Google-u su rekli kako je ovo “manje vrijedno nego drugi signali kao što je visoko kvalitetan sadržaj.”
SEO za web stranice manjih obrta i tvrtki
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]Z[/qodef_dropcaps]ainteresirani ste za optimizaciju za tražilice, ali ne znate gdje početi? Današnji tekst pomoći će vam da shvatite osnove SEO-a za manje poslovne stranice. Suprotno generalnom mišljenju, optimizacija za tražilice (SEO) nije nuklearna fizika. Zapravo, prava istina je da bilo tko s dovoljno vremena može implementirati osnovne elemente koji su vezani za optimizaciju web stranice.
Utjecaj prelazaka na https na SEO rangiranje web stranice
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]M[/qodef_dropcaps]igracija iz HTTP u HTTPS Google je objavio ( u kolovozu 2014. godine ) da će od tada njihov SERP algoritam za pozicioniranje u pretrazi početi davati malo bolje rangiranje web stranicama s HTTPS nego HTTP web stranicama. Za sada tek oko 1% web stranica ima koristi od tih promjena algoritma ali predviđa se da će se u budućnosti bitno povećati uloga HTTPS za poziciju na SERP-u neke web stranice. *SERP - Search engine result page (Stranica s izlistom rezultata pretrage na Googlu).
Kako vam kombinacija SEO-a i plaćenog oglašavanja može povećati povrat na investiciju i svijest o brendu
Vlasnici tvrtki u nastojanju da razviju svoje poslovanje isprobavaju razne alate digitalnog marketinga koji su im dostupni. Mnogi su čuli za benefite optimizacije za tražilice (SEO) i plaćenog oglašavanja na internetu koje dovodi nove potencijalne kupce na web stranicu tvrtke.