Što je viralni marketing? Kako ga iskoristiti?
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]O[/qodef_dropcaps]d svih načina kako promovirati vašu kompaniju, ništa nije jeftinije i efikasnije od usmene predaje. Kupci će vjerojatnije poslovati sa firmom koja im je preporučene ili za koju su već čuli putem medija ili društvenih mreža. Postavlja se pitanje, kako nagovoriti ljude da pričaju o vama i da vaša poruka postane viralna?
20 osnovnih termina online oglašavanja koje morate znati
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]B[/qodef_dropcaps]ilo da ste vlasnik/zaposlenik firme koja će angažirati web agenciju, marketinški djelatnik ili sami zaposlenik marketing agencije, potrebno je znati neke od osnovnih pojmova koji su neizbježni u digitalnom dobu.
Ono kad vas oglasi prate, to je Google Remarketing
Pay per click(PPC) je izuzetno efikasna vrsta online marketinga. Ipak, većina posjetitelja nije spremna obaviti kupnju nakon što prvi put posjeti vašu web stranicu. To ne znači da vaš posjetitelj nije zainteresiran za proizvod, možda jednostavno radi tek početno istraživanje te će odluku o kupnji donijeti u budućnosti. Kako vi najviše
Zašto ne vidim svoje oglase na Googlu?
Prirodno je da ako platite nešto - to želite vidjeti. Svi mi trebamo nekakav dokaz o tomu da se naš marketinški ulog isplatio. Priznajemo, PPC(pay per click) nije najzanimljivija tema za razgovor, ali je itekako zanimljivo vidjeti upravo Vaš oglas na prvoj stranici Googla.
5 marketing podcasta koje morate pratiti
Izvrstan način da proširite svoju kreativnost i dobijete ideje vezane uz vaš profesionalni razvoj je prikupljanje što više informacija. Na žalost, to je ponekad teško zbog svih obveza koje imate.
Top 3 problema za učinkovito internet oglašavanje
Često smo previše usredotočeni na optimiziranje naših oglašivačkih kampanja unutar pojedinih alata da zaboravimo odredišne stranice i naš odredišni web u cijelosti. Odredišne stranice ne samo da će utjecati na kvalit
Što svaka tvrtka treba pratiti putem Google Tag Managera?
Ako ste upoznati sa Google Anlyticsom, vjerojatno već imate postavljeno praćenje konverzija. Zasigurno, riječ je o veoma korisnom indikatoru uspješnosti, ali on vam neće moći dočarati kako posjetitelji koriste vašu stranicu, kako gledaju sadržaj i što sve rade prije nego pošalju upit.
Kako vam web stranica prilagođena mobitelima može donijeti više kupaca
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]S[/qodef_dropcaps]ve više vremena provodimo sa očima zalijepljenima za mobilne uređaje i surfajući internetom na mobitelu. Online smo dok se vozimo u autobusu, čekamo vlak, sjedimo na kauču... Pametni mobiteli postaju sveprisutni te više od pola odraslih osoba ima pametan mobitel s kojim mogu surfati internetom.
6 savjeta koji će vam pomoći povećati prodaju u vašem web shopu
U zadnjih nekoliko godina kupovina preko online trgovina je postala uobičajena pa su se mnoge tvrtke upustile u online prodaju. Konkurencija među online trgovinama je već velika i još se povećava iz dana u dan. Evo par savjeta koji će vam pomoći da se istaknete među velikom online konkurencijom i prodate više.
Istraživanje o konzumaciji medija, navikama korištenja interneta i kupovine putem interneta
2015. godine IAB Croatia je proveo istraživanje o konzumaciji medija i navikama korištenja, korištenju interneta, te aktivnostima na internetu i online shoppingu na uzorku od 1000 ispitanika u Hrvatskoj. Upitnik je bio serviran online te je istraživanje reprezentativno za internetsku populaciju. Istraživalo se koji su najkorišteniji mediji, kako i koliko često se koriste, navike korištenja interneta i online shoppinga.