Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO
Prilagodba na EURO Zašto se uvodi OBAVEZNO dvojno - dualno iskazivanje cijena u eurima i kunama? Prijedlog zakona o euru, od 5. rujna 2022. uvodi se obvezno iskazivanje cijena u obje valute u KN i u EURO (i na web shopu) Dvojno iskazivanje cijena ključna je mjera za zaštitu potrošača u postupku uvođenja eura. Obveza
Najbolje premium platforme za stjecanje novih znanja
Teško je pronaći ozbiljnu firmu koja ne ulaže u znanje svojih zaposlenika, a još teže je naći ozbiljnog zaposlenika koji, neovisno o firmi, ne ulaže u svoje znanje. Imajući to na umu ne iznenađuje najezda online programa učenja.
50 Internet marketing savjeta
Ako ste vlasnik poslovanja, direktor poduzeća ili marketinga te tražite uvide u najnovije trendove na području Internet marketinga, nalazite se na pravom mjestu. Za vas smo pripremili 50 savjeta koje trebate implementirati
Kako odrediti dobar KPI?
KPI (Key Performance Indicator) je mjerljiva vrijednost koja nam pokazuje koliko efikasno poduzeće ostvaruje zacrtane poslovne ciljeve. Svaka firma, barem u nekom obliku, trebala bi imati definirane ključne indikatore performansi.
Zašto posjetitelji odlaze sa vaše stranice bez da kupe proizvod?
Vaša tvrtka upravo je lansirala novu ili poboljšanu stranicu. Proveli ste nekoliko mjeseci dizajnirajući i optimizirajući ju. Ništa niste željeli prepustiti slučaju, ili makar tako mislite.
Google obznanio kako će Data Studio biti potpuno besplatan
Data Studio je jedan od novijih Googlovih alata koji ima cilj na najljepši mogući način predstaviti suhoparne podatke. Umjesto hrpe brojki, stupaca i tablica; vaši klijenti i šefovi tako imaju priliku vidjeti njima važne podatke predstavljene putem lijepo oblikovanih radnih ploča, izvještaja i grafova.
Internet marketing trendovi za 2017.
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]U[/qodef_dropcaps] ovom članku čitajte što se u svijetu očekuje, koji će to biti prevladavajući trendovi u Internet marketingu u 2017. godini, izdvojili smo 8 najvažnijih predviđanja.
Google Analytics vs. Google Tag Manager
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]I[/qodef_dropcaps]ako je riječ o sasvim različitim proizvodima, mnogi i dalje ne znaju čemu su oni namijenjeni. Često se susrećemo sa klijentima koji misle da im Google Tag Manager nije potreban zato što prate web stranicu putem Google Analyticsa. U ovom članku saznajte neke od osnovnih razlika između Google Analyticsa i Google Tag Managera te zašto je bitno da koristite oba alata.
Trendovi koji će vladati internet marketingom u 2017.
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]B[/qodef_dropcaps]udućnost je stigla i možda vas je već zaobišla. Možda mislite da vladate marketingom uspješno vodeći Facebook, Twitter i Instagram, ali moguće je da se glavna prodaja odvija negdje drugdje. Stvari nisu kakve su nekada bile. Digitalni marketing promijenio je promociju iz korjena. Trendovi se brzo mijenjaju, a nagli zaokreti su naša svakodnevnica.
3 trenda u digitalnom marketingu koja će vladati u 2017.
[qodef_dropcaps type="square" color="" background_color="#f36900"]P[/qodef_dropcaps]ročitajte s kojim izazovima će se marketinški stručnjaci morati suočiti u 2017. Koji trendovi su pred vama i zašto ih ne smijete ignorirati?