Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

header background

Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO

Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i u EURO

Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO

Prilagodba na EURO

Zašto se uvodi OBAVEZNO dvojno – dualno iskazivanje cijena u eurima i kunama?

Prijedlog zakona o euru, od 5. rujna 2022. uvodi se obvezno iskazivanje cijena u obje valute u KN i u EURO (i na web shopu)

Dvojno iskazivanje cijena na web shopu KN i EURO

Dvojno iskazivanje cijena ključna je mjera za zaštitu potrošača u postupku uvođenja eura. 
Obveza
dvojnog iskazivanja cijena na web shopu u eurima i kunama (i € i kn ) bit će na snazi u razdoblju od otprilike pet mjeseci prije uvođenja eura do godinu dana nakon uvođenja eura.

Dvojno iskazivanje cijena poduzeća će morati primijeniti na jasan i vidljiv način, i u poslovnim prostorima i na internetu. Na cjenicima i promotivnim materijalima koje objavljuju na internetskim stranicama i u medijima.

Blagajne poduzeća također će biti prilagođene za dvojno iskazivanje cijena kako bi na računima cijene pojedinih proizvoda i ukupan iznos računa bili iskazani u objema valutama.

Tijekom razdoblja dvojnog iskazivanja cijena na cjenicima se neće smjeti nalaziti suvišne informacije koje bi mogle zbuniti potrošača. Tako će se, primjerice, na etiketama u trgovinama osim cijene u kunama i eurima, smjeti nalaziti još samo fiksni tečaj konverzije (u punom brojčanom iznosu, dakle sa svih šest znamenki) kako bi kupci mogli provjeriti jesu li cijene ispravno preračunate.

Ulazak u europodručje je 1.1.2023. jedino platno sredstvo u Hrvatskoj će od tada biti euro.

Ali će obveza dvojnog -dualnog prikaza cijena u kn i euro biti još godinu dana nakon uvođenja eura do  1.1.2024.

  • Označavanje cijena u eurima i kunama biti će i za akcijskih prodaja. Tada će se redovnu i akcijsku cijenu prikaziti i u eurima i u kunama
  • Cijene u kunama biti veće iskazane a nešto sitnije cijene izražene u eurima, a od službene implementacije dominatnu veličinu prikaza preuzima euro, a sekundarnu kuna

Pripremite se na vrijeme, za vlasnike web shopova nudimo:

  1. prilagodbu vašeg shopa za dualni prikaz cijena (i kn i euro) zakonski 5. 9. 2022. – 1.1. 2024.
  2. tempiranu konverziju cijena iz kn u euro na zadani datum zakonski 1.1. 2023.
  3. isključivanje dualnog prikaza cijena na zadani datum zakonski 1.1. 2024.

Naruči nadogradnju web shopa i implementaciju dvojnog prikaza cijena


KUHADA web agencija – Izradili smo već preko 100 web shopova 14 godina iskustva.

 

Obvezno dvojno iskazivanje nastupa najkasnije prvog ponedjeljka u mjesecu koji slijedi nakon mjeseca u kojem će proteći 30 dana od dana objave odluke Vijeća EU kojom će biti utvrđen fiksni tečaj konverzije, i završava protekom 12 mjeseci od datuma uvođenja eura.

Npr: ako Vijeće EU donese odluko o usvajanju eura za RH i ako se uredbom Vijeća EU utvrdi fiksni tečaj konverzije u srpnju 2022., 30 dana od objave će proteći u kolovozu 2022. Prvi ponedjeljak u mjesecu koji slijedi nakon kolovoza je 5. rujna 2022. – nastup obveze dvojnog iskazivanja.     

  • Poslovni subjekt dužan je istaknuti i fiksni tečaj konverzije (ne kod svake cijene već na jednom mjestu na web shopu).
  • Fiksni tečaj konverzije potrebno je prikazati i tijekom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti na jednom mjestu, odnosno nije potrebno iskazati uz svaku robu ili uslugu.

Nadležna tijela detaljno će nadzirati poštivanje obveze dvojnog iskazivanja cijena i po potrebi kažnjavati prekršitelje koji nemaju dvojno iskazane cijene ili koji ne primjenjuju fiksni tečaj konverzije na ispravan način (puni brojčani iznos).

Internet marketing agencija
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.