6 savjeta koji će vam pomoći povećati prodaju u vašem web shopu
U zadnjih nekoliko godina kupovina preko online trgovina je postala uobičajena pa su se mnoge tvrtke upustile u online prodaju. Konkurencija među online trgovinama je već velika i još se povećava iz dana u dan.
Evo par savjeta koji će vam pomoći da se istaknete među velikom online konkurencijom i prodate više.
Osmislite vašu ecommerce strategiju
Kao i svaka djelatnost i tvrtka, kako bi učinkovito prodavali morate smisliti strategiju i držati je se. Dio strategije je odluka da li ćete prodavati samo online ili ćete imati i fizičku trgovinu, koji raspon proizvoda ćete prodavati u web shopu, koje marketinške aktivnosti ćete koristiti za povećanje svijesti o brendu i povećanje prodaje itd.
Neka web shop bude prilagođen svim uređajima
Bez obzira jesu li vaši kupci na računalu, tabletu ili mobitelu, web shop im mora biti prilagođen i jednostavan za korištenje. Neka vaš web shop pruža vrhunsko iskustvo bez obzira na uređaj putem kojeg kupac posjećuje web shop i na taj način osigurajte da vam se kupci vraćaju.
Imajte pristupačnu korisničku podršku
Zajednički faktor svih uspješnih tvrtki i web shopova jest pružanje kvalitetne usluge i dobre podrške kada zatreba. To znači da potrebe vaših kupaca trebaju biti na prvom mjestu te bi u svakom slučaju potencijalni kupac vas trebao moći kontaktirati te dobiti odgovore na svoja pitanja.
Osigurajte dobro iskustvo s dostavom vaših proizvoda
Dostava je glavni razlog zbog kojeg potencijalni kupci odustaju od kupnje nekog proizvoda online. Uz poželjne načine i cijene dostave, postotak kupnje će se povećati a zadovoljni kupci će se vraćati. Dostava bi trebala biti pristupačne cijene a mnogi web shopovi pružaju i besplatnu dostavu za kupnju iznad određenog iznosa.
Također je bitno da dostavu vrše vjerodostojne službe koje ispravno rukuju sa proizvodima kako ne bi na kupčevu adresu došli u lošem stanju.
Koristite internet marketing kako bi kupci kupili prvi put ali i kako bi kupovali ponovno
Kako bi vaš web shop bio uspješan, trebate dovesti potencijalne kupce od razine da nisu nikada čuli za vas do razine da posjećuju vaš web shop i kupuju na njemu po prvi put a zatim i da se vraćaju za ponovne kupovine. Mnoge tvrtke koje prodaju online se fokusiraju samo na prve kupovine kupaca a zaborave motivirati postojeće kupce na ponovnu kupovinu, makar je to i lakše.
Kako bi motivirali kupce na ponovnu kupnju najbolje je koristiti email marketing, te remarketing metode na Google AdWords oglašivačkoj mreži i Facebooku, dok je za prve kupnje korisno Google AdWords i Facebook oglašavanje novim potencijalnim kupcima.
Izgradite pouzdani brend
Online kupci ne kupuju od tvrtki ili web shopova koji ne djeluju pouzdano i kredibilno. Morate aktivno raditi na građenju povjerenja među vašim potencijalnim kupcima jer se povjerenje teško stvara a lako gubi. Kako bi vaš web shop bio vjerodostojan i zaslužio povjerenje kupaca, objavljujte svjedočanstva korisnika i recenzije proizvoda na vašem web shopu, držite se svojih obećanja i neka sve informacije koje objavljujete budu točne.
Nikad ne prestanite optimizirati
Nemojte gledati vaš web shop kao gotovu stvar jednom kada ga lansirate, jer uvijek ima stvari koje se mogu poboljšati, bili to opisi proizvoda, način kupovine i plaćanja, dizajn ili nešto treće. Tehnologije se redovito mijenjaju te trebate biti u toku sa njima i unaprijeđivati vaš web shop u skladu sa modernim vremenima.
Pronađite dio web poslovanja koje funkcionira najmanje dobro i unaprijedite ga. Možda ste primjetili da velik broj ljudi stavi proizvod u košaricu te ode sa web shopa bez da je obavio kupovinu. Takve stvari treba dokučiti i optimizirati web kako bi se što više kupnji uspješno ostvarilo.
Ako niste zadovoljni funkcionalnostima i/ili dizajnom vašeg trenutnog web shopa, razmotrite izradu novog web shopa koji će vašim kupcima pružiti izvrsno iskustvo zbog kojeg će se vraćati.