5 marketing podcasta koje morate pratiti
Izvrstan način da proširite svoju kreativnost i dobijete ideje vezane uz vaš profesionalni razvoj je prikupljanje što više informacija. Na žalost, to je ponekad teško zbog svih obveza koje imate.
Podcast je audio forma koju možete slušati dok obavljate druge aktivnosti, tako da možete vježbati u teretani, voziti auto, šetati, kuhati ili spremati; te u isto vrijeme učiti nešto novo vezano uz marketing.
Ako vam ovo zvuči privlačno, pogledajte našu listu 5 marketing podcasta koje ne smijete propustiti.
Ovaj podcast je tjedna diskusija o posljednjim novostima iz marketinga. Više se fokusira na novosti nego na pojedine teme, što je posebno zgodno ukoliko želite imati najsvježije informacije iz svijeta marketinga. Epizode traju oko pola sata, a govori se o društvenim mrežama, SEOu, SEMu, email marketingu, copywritingu i offline marketingu.
Voditeljica podcasta, Sonia Simone, u Copyblogger FM podcastu govori sa raznim stručnjacima o content marketingu, copywritingu, email marketingu i mnogim temama vezanim uz sadržaj. Ovaj podcast je izvrstan za sve kreatore sadržaja.
Za ovaj podcast trebate izdvojiti samo 15 minuta dnevno, tako da je izvrstan izvor informacija za kraj svakog radnog dana. Kratki segmenti natrpani su sa mnoštvom savjeta koje treba znati svaki community manager.
Ovaj podcast napravljen je u formi intervjua. Voditelj, Ryan Hanley, razgovara sa nekim od najboljih kreatora sadržaja na internetu. Od njih pokušava otkriti njihove tajne uspjeha i ideje te slušateljima predstaviti najnovije marketinške trendove.
Još jedan podcast koji ima formu intervjua. Voditelj John Jantsch razgovara sa autorima, stručnjacima i voditeljima agencija o najnovijim trendovima u marketingu. Duct Tape Marketing primarno se fokusira na novosti, a ne na teme.