Koja vrsta online oglašavanja je najbolja za moju tvrtku?
Razumijemo kako kompanije nisu identične. Dobar savjet za jednu kompaniju ne znači da je jednako dobar i za drugu. Unatoč tomu, mi vam možemo dati neke osnovne smjernice koje vam mogu pomoći da dobijete najbolje rezultate za vašu kampanju.
Za detaljnije upute za vašu firmu, molimo Vas obratite nam se putem kontakta. Rado ćemo vam odgovoriti na pitanja i dati ponudu koja odgovara upravo vama, bez da vas obvezujemo na bilo koji način.
Pružam neku od „hitnih“ službi
Pod „hitnim“ službama mislimo na kompanije koje kupci angažiraju u nuždi. Vodoinstalateri, električari, mehaničari i bravari dobri su primjeri „hitnih“ službi. Kao lokalna firma, ključno je da se nalazite „na dohvat ruke“ vašim kupcima. Isto vrijedi i za vaše online oglašavanje, budući da sve više korisnika prije rješenja svojih problema pretraži Internet.
Da bi vaše oglašavanje na Internetu bilo efikasno, preporučujemo korištenje pretraživačke mreže sa ekstenzijom telefonskog poziva na oglasu. Na taj način, mobilni korisnici vas mogu nazvati direktno sa pretraživačke stranice, čim vide vaš oglas.
Želim upoznati ljude sa mojim brandom
Zahvaljujući prikazivačkoj kampanji, veoma je lako promovirati svoj brand na više stranica. Korištenjem naprednih tehnika možete odabrati na kojoj stranici želite promovirati svoj proizvod te koja je ciljana publika za svaki pojedini proizvod. Na primjer, možete ciljati oglašavanje na online portalima za mnogo nižu cijenu od one koju bi platili da se oglašavate u tiskanom izdanju. Mogućnost korištenja videa, samo je još jedna od prednosti online oglašavanja.
Imam malen budžet, što preporučujete?
Pretraživačka mreža prije će dovesti do direktne konverzije. Razlog tomu je što korisnici aktivno traže proizvode/usluge putem tražilica. Nakon nekoliko mjeseci provođenja optimiziranih PPC kampanja, vidjeti ćete procjene svake dodatne konverzije. Uz pomoć te informacije, možete točno odrediti svoje prihode i rashode.
Moji proizvodi podrazumijevaju dug proces kupnje
Ne pružaju sve kompanije usluge ili proizvode koji se odmah mogu prodati. Prije velikih kupnji potrebno je napraviti mnogo istraživanja da bi se donijela konačna odluka. Dobar primjer je prodaja auta. Korištenjem remarketing strategije dostavljate svoje oglase osobama koje su već posjetile vašu stranicu u prošlosti. Ovo je izvrsna prilika da ciljanu publiku obavijestite o određenim popustima koji bi mogli ubrzo isteći. Također, moguće je i izravno oglašavanje na stranicama konkurencije, pod uvjetom da one dopuštaju Google oglase.