Instagram oglašavanje
Najpopularnija društvena mreža za oglašavanje odmah nakon Facebook-a. Iskoristite sjajne marketinške mogućnosti i dosegnite svoju ciljnu skupinu.
Instagram marketing - oglašavanje na Instagramu
Instagram je društvena mreža koja odmah iza Facebook-a ima najveći broj registriranih i aktivnih korisnika u Hrvatskoj.
To je platforma koju žene koriste u većem postotku od muškaraca, te su više prisutne mlađe generacije ciljnih skupina. Cilj našeg tima u Kuhada digitalnoj agenciji je iskoristiti naše znanje i iskustvo da Vaš oglas bude vidljiv, prikazan pravoj ciljnoj skupini te ostvarimo ciljeve uz najmanje troškove.
Instagram oglašavanje - META usluga oglašavanja
Instagram je u vlasništvu Facebook-a, odnosno META kompanije te ima idealne temelje, uz Facebook, za oglašavanje kako bi se dosegnula ciljna skupina koja se ne nalazi ili ne koristi aktivno Facebook te se tako i privukao još veći broj korisnika.
Instagram kao društvena mreža gdje većinom prevladavaju fotografije i videi predstavlja brendovima/tvrtkama novi način oglašavanje gdje kroz atraktivni sadržaj mogu privući nove pratioce, posjetitelje na web stranicu te potencijalne nove kupce.
Konkurencija na Instagram oglašavanju raste iz dana u dan, ali to ne znači da tamo nema mjesta za Vas i Vaš brend. Pravilnim targetiranjem, kvalitetnim vizualima i sadržajem može se postići puno. Od podizanja svijesti o Vašem brendu do povećanja konverzija.
Vrlo vjerovatno znate da je Instagram društvena mreža gdje prevladava mlađa generacija. Taj podatak podržava činjenica da 60% ljudi u dobi između 18 i 34 godina ima Instagram profil. Dakle, ukoliko je ovo vaša ciljana skupina ili njen dio, Instagram oglašavanje je nešto što bi Vas trebalo zanimati.
-
Mjesečni trošak agencije
-
Facebook + Instagram
-
1 Kampanja, 2 ad grupe
-
Izrada vizuala za oglase
Kuhada - način kreiranja i vođenja Instagram kampanje
1. Istraživanje – analiza onoga što vaši konkurenti i drugi lideru i vašoj industriji rade.
2. Cilj kampanje – određivanje cilja kampanje dovodi do željenog ishoda oglašavanja na Instagramu i skladno tome stvaranju vizuala i oglasa.
3. Ciljna skupina – istraživanje i pronalaženje odgovarajuće skupine ljudi kojima će se prikazivati oglas pomaže u bržem postizanju cilja kampanje, ali i uštedi budžeta, jer se oglas neće prikazivati ljudima kojima to ne želite prikazat.
4. Kreativni vizuali – iako neki misle da je lako napraviti vizuale za oglas, u tom segmentu se može potrošiti dosta vremena, jer pravi vizual s pravim pozivom na akciju može potaknut korisnika da klikne na vaš oglas.
5. Praćenje i analiza rezultata – Nakon istraživanja tržišta i kreiranja oglasa ostaje nam praćenje i analiza rezultata koji nam taj oglas donosi. Pomoću tih rezultata i komunikacije s klijentima se određuju daljni koraci u oglašavanju.