Vođenje društvenih mreža
META - vođenje društvenih stranica
Imati profil/stranicu na društvenim mrežama i objaviti nešto jednom u 2 tjedna ili mjesec dana je super za privatni profil, ali za poslovnu stranicu je ipak potrebno nešto više.
Imati stranicu za svoje poslovanje na nekoj društvenoj mreži, a ne redovito stavljati objave je kao da imamo trgovinu koju ne obnavljamo proizvodima.
Nebriga o stranici se neće svidjeti korisnicima jer će misliti da se ne vodi briga o samoj komunikaciji i predstavljanju brenda. Na taj način ako potencijalni klijenti dođu na stranicu i ugledaju praznu stranicu, mogu otići konkurenciji koja vodi stranicu. Ako vodimo stranicu i korisnici preko oglasa, pretraživanja ili drugih načina dođu do naše stranice i vide da vodimo brigu o stranici sadržaj ih može zanimati te postoji veća mogućnost da će zapratiti stranicu i postati potencijalni kupac.
Mnoge tvrtke nemaju vremena ili dovoljno ljudskih kapaciteta za voditi svoje društvene mreže i tu upadaju digitalne agencije za koje se ne treba izdvajati preveliki novac da bi vodile društvene mreže nekog klijenta. Klijenti su sigurni kako će objave na njihovim stranicama biti konstantne i neće biti na brzinu objavljenje već će se voditi briga o vizualima, tekstu, praćenju angažmana i otkrivanju pravog vremena objavljivanja i uspostavljanju komunikacije s korisnicima.
-
Facebook + Instagram
-
Izrada grafičkih vizuala
-
Dodavanje teksta uz objave
-
Učestalost objava se dogovara
Prednosti vođenja društvenih mreža digitalnim agencijama:
- Povećana svijest o vašem brendu
- Više vremena za posvetiti se drugim stvarima u poslovanju
- Manji troškovi u odnosu na zapošljavanje nove osobe
- Veći autoritet naspram konkurencije bez društvenih kanala
- Agencija će se posvetiti izradi vizuala, teksta i pravog načina obraćanja vašoj publici
- Korisne povratne informacije od Vaših kupaca
- Imat ćete stranicu koja je aktivna i koja voli svoje pratitelje
- Uspostaviti ćete kontakt s korisnicima, koji mogu postati pratitelji, koji mogu postati kupci.