To ovisi o mnogim čimbenicima, ali najvažniji je imate li već rezultate prije nego ste došli do nas.
Ako ste web trgovina:
Obično, ako naši klijenti prodaju generičke proizvode, ispod 100 €, i ako organski ostvaruju 3000-5000 € prihoda, postići ćemo odlične rezultate unutar prvih nekoliko tjedana kampanje. Ponekad ćemo odgoditi početak kampanje ako trebamo prvo instalirati Google Analytics i Google Search Console kako bismo prikupili podatke prije nego što započnemo oglašavanje.
Ako krećete od nule, u 80% slučajeva, do kraja prvog mjeseca imat ćete nekoliko prodaja. Ako proizvod ima potencijal, do kraja drugog mjeseca ROAS će biti između 2x-3x (marketing će vas koštati 35-50% prihoda).
S proizvodima koji imaju budućnost, obično do kraja trećeg mjeseca imamo prosječan ROAS od 5x ili više (20% prihoda ide na oglašavanje ili manje).
Do kraja trećeg mjeseca obično izlazimo iz faze testiranja, postigli smo oko 80% profitabilnosti, i počinjemo optimizirati za potrebnu mjesečnu količinu prodaje kako bi vaša poslovna održivost bila uz održiv ROAS.