Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

Kontakt

Ne ustručavajte se, slobodno pitajte…

KUHADA – Vodeća Web Agencija u Regiji

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing.
Kuhada agencija:

KUHADA d.o.o.
OIB: 91960356238
PDV ID (VAT ID): HR91960356238
MBS: 080651588 
BANKA : Privredna banka Zagreb dd – IBAN: HR9723400091110810376
BIC – Bank Identifier Code ili SWIFT: PBZGHR2X

Gajnice 3, Zagreb, 10000

Obavezni podaci:

Sjedište/adresa: Zagreb (Grad Zagreb) Gajnice 3
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna uplaćen u cjelosti
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080651588

TVRTKA: KUHADA društvo s ograničenom odgovornošću za usluge

Česta pitanja:

Budžet od €300-500/mj  obično je dovoljan za početno testiranje (1-3 mjeseca) kod 80% naših klijenata.

Važno je naglasiti riječi “obično” i “testiranje”.

Ako prodajete generičke proizvode i većina vaših artikala košta manje od €30-50, a cijene su konkurentne, ovaj budžet od €300-500 bit će dovoljan za ispitivanje tržišta, možda i nastavak kampanja. Kod skupljih proizvoda (€150+) ponekad je potreban veći budžet.

Iznos od €300-500 nam najčešće omogućava da dobijemo statistički značajan broj dnevnih posjeta na vašoj web stranici (najmanje 30-50 posjeta dnevno). Ako to nije slučaj, budžet ćemo prilagoditi dok ne postignemo taj broj posjeta.

U većini slučajeva, optimalni budžet iznosi 10-20% vašeg prihoda.

Optimalan budžet određujemo nakon testnog razdoblja (1-3 mjeseca).

Gotovo uvijek započinjemo s našim minimalnim testnim budžetom od €300-500, bez obzira na početne prijedloge klijenata.

Optimalni budžet određujemo nakon što utvrdimo kolika količina proizvoda može biti profitabilno prodana uz određeni ROAS (povrat na ulog u oglašavanje) mjesečno, za određeni set proizvoda.

Naša metodologija osigurava da se svaka kupnja (ako je web trgovina) ili kontakt (ako nudite neku uslugu) pripiše svakoj dimenziji (kampanja, oglasna grupa, ključna riječ, proizvod, demografija, geografija itd.).

Za svaku od ovih dimenzija izračunavamo točan ROAS.

Ako zaključite da vam je isplativo uložiti 20% prihoda u marketing, ROAS mora biti 5x ili 500% za svaku od ovih dimenzija kako bi ostali profitabilni. To znači da ćemo smanjiti sve što je ispod 5x ROAS i povećati sve iznad 5x ROAS.

Nakon toga slijedi samo širenje. Održavamo ono što funkcionira unutar postavljenog budžeta i širimo se na nove stvari kako bismo pronašli nove tokove kupaca.

To ovisi o mnogim čimbenicima, ali najvažniji je imate li već rezultate prije nego ste došli do nas.

Ako ste web trgovina:

Obično, ako naši klijenti prodaju generičke proizvode, ispod 100 €, i ako organski ostvaruju 3000-5000 € prihoda, postići ćemo odlične rezultate unutar prvih nekoliko tjedana kampanje. Ponekad ćemo odgoditi početak kampanje ako trebamo prvo instalirati Google Analytics i Google Search Console kako bismo prikupili podatke prije nego što započnemo oglašavanje.

Ako krećete od nule, u 80% slučajeva, do kraja prvog mjeseca imat ćete nekoliko prodaja. Ako proizvod ima potencijal, do kraja drugog mjeseca ROAS će biti između 2x-3x (marketing će vas koštati 35-50% prihoda).

S proizvodima koji imaju budućnost, obično do kraja trećeg mjeseca imamo prosječan ROAS od 5x ili više (20% prihoda ide na oglašavanje ili manje).

Do kraja trećeg mjeseca obično izlazimo iz faze testiranja, postigli smo oko 80% profitabilnosti, i počinjemo optimizirati za potrebnu mjesečnu količinu prodaje kako bi vaša poslovna održivost bila uz održiv ROAS.

Da, kombinacija Google i Meta oglasa donosi bolje rezultate od zbroja pojedinačnih pristupa.

Razlog tome je što Google i Meta imaju različit pristup predstavljanju proizvoda ili usluge. Također, imaju različite minimalne zahtjeve za retargeting starih posjetitelja ili kupaca.

Glavna razlika između ovih kampanja je što Google kampanje pretežno prikupljaju kupce koji već znaju što traže putem pretraga, dok Meta kampanje uglavnom informiraju specifične skupine ljudi o određenim proizvodima, često i prije nego što su svjesni da im trebaju.

Sve naše aktivnosti su transparentne, a praćenje kampanja je dostupno direktno vama.

Naš glavni prioritet je prikupljanje podataka, i osiguravamo da se vašim oglasima pripisuju samo rezultati koji su stvarno došli iz oglasa.

Na kraju svakog mjeseca poslat ćemo vam izvještaj s prikazom ukupnog proračuna potrošenog na vašu kampanju, rezultata koje je postigla (obično u smislu prihoda od proizvoda ili kontakata), te naše mišljenje, ako ga imamo.

Ako postignemo neku vrstu suboptimalnog rezultata gdje vjerujemo da ne možemo dalje pomoći, odmah ćemo vas obavijestiti.