Kontaktirajte nas

Uhvatite korak s konkurencijom ili jednostavno isprobajte nove mogućnosti koje vam pruža Interent marketing. Oni koji su se oprobali samostalno ili preko druge agencije u kampanjama ili marketing aktivnostima, nudimo kvalitetnu nadogradnju pomoću naših certificiranih specijalista.

Facebook oglašavanje

Najpopularnija opcija oglašavanja nakon Google ads-a gdje možemo dosegnuti veliki broj korisnika i ispuniti Vaš cilj.

Facebook marketing - oglašavanje na Facebook-u

Facebook je najpopularnija društvena mreža u Hrvatskoj s najvećim brojem registriranih i aktivnih korisnika u Hrvatskoj. To je platforma koju korisnici, kroz dan na svojem uređaju, najviše posjećuju.

Cilj našeg tima u Kuhada digitalnoj agenciji je iskoristiti naše znanje i iskustvo da Vaš oglas bude vidljiv korisnicima Facebook-a, prikazan pravoj ciljnoj skupini te da ostvarimo ciljeve uz najmanje troškove.

Facebook oglašavanje - META usluga oglašavanja

Facebook i Instagram, odnosno META glavne su platforme, uz Google, za oglašavanje. Sve tvrtke koje žele predstaviti svoj brend, poslovanje ili proizvode uz Google biraju i Facebook kao platformu za oglašavanje.

Facebook je društvena mreža gdje većinom prevladavaju fotografije u različitim načinima oglašavanja kao što su single image, carousel i collection. Ti modeli predstavljaju tvrtkama različite stilove oglašavanja ovisno o tome što žele postići.

Kroz atraktivan sadržaj i pravilno ciljanje publike i pravilno postavljanje oglasa može se privući veliki broj novih pratitelja stranica, posjetitelja na web stranicu koji mogu postati potencijalni kupci. 

Facebook oglašavanje ne služi samo da bi korisnike privukli da kupe naše proizvode ili usluge. Facebook se koristi i za stvaranje svijesti o marki/brendu. Velika većina tvrtki ima poslovnu stranicu na Facebooku i/ili Instagramu kako bi se povezali sa korisnicima te se preko nje oglašavali što rezultira i povećanom izloženošću stranice što donosi povećanje pratitelja.

Facebook oglasavanje

Facebook oglašavanje - META usluga oglašavanja

  1. Istraživanje – analiza što vaši konkurenti i drugi lideri u vašoj industriji rade.
  2. Ciljna skupina – istraživanje i pronalaženje odgovarajuće skupine ljudi kojima će se prikazivati oglas pomaže u bržem postizanju cilja kampanje, izradi vizuala i odgovarajućeg teksta, ali i uštedi budžeta jer se oglas neće prikazivati ljudima koji to ne žele.
  3. Cilj kampanje – određivanje cilja kampanje dovodi do željenog ishoda oglašavanja na Facebook-u i sukladno tome stvaranju vizuala i oglasa.
  4. Kreativni vizuali i CTA gumb – Iako neki misle kako je lako napraviti vizuale za oglas, u tom segmentu se može potrošiti dosta vremena jer pravi vizual s pravim pozivom na akciju može potaknuti korisnika da klikne na vaš oglas. Dok s druge strane krivi vizual može odbiti korisnika od poduzimanja akcije na Vaš oglas.
  5. Praćenje i analiza rezultata – nakon istraživanja tržišta i kreiranja oglasa ostaje nam praćenje i analiza rezultata koji nam taj oglas donosi. Pomoću tih rezultata i komunikacije s klijentima se određuju daljnji koraci u oglašavanju.

Enter your title

Enter your description
275-575 Mjesečno
  • Facebook + Instagram
  • Analiza statistike i preporuke
  • Kampanja se obračunava mjesečno
  • Cijena održavanja ovisi o odabranom paketu
META

Postavite nam pitanje ili zatražite ponudu.