Nitko ne voli direktnu prodaju. Svi mi jedva čekamo da ugasimo dosadnu reklamu koja iskače ispred željenog sadržaja ili da preskočimo video reklamu koja se pojavljuje na Youtubeu kada želimo slušati našu omiljenu pjesmu.
U isto vrijeme, potreba za sadržajem je izraženija nego ikad prije. O tome nam svjedoče mnogobrojna istraživanja koja neprestano potvrđuju – Internet publika je željna kvalitetnog sadržaja.
Danas kupci odlučuju o kupnji mnogo prije nego što kontaktiraju prodavače i baš zbog toga sadržajni marketing ima izuzetnu vrijednost. Sadržajnim marketingom neposredno utječemo na kupčevu odluku.
60% donositelja odluka u B2B tvrtkama govori kako im sadržajni marketing pomaže donijeti bolju odluku prilikom kupnje.
61% kupaca ističe kako će prije kupiti proizvode od kompanija koje im nude prilagođeni sadržaj.
Uspješni sadržajni marketing daje kupcima pravu poruku u pravo vrijeme. Strategija počinje definiranjem idealnog kupca proizvoda i identificiranjem pitanja koje on postavlja tokom ciklusa kupnje. Potom dolazi do odluke o tomu koji tip sadržaja, pri kojoj učestalosti, najbolje odgovara na postavljena pitanja.
Nakon što se odlučite na tip sadržaja koji vam odgovara i sve propisno dokumentirate dokumentirate, imate osnove vaše strategije.
Bez obzira na vašu odluku, kad god kupac posjeti stranicu, on bi trebao pronaći nešto novo i relevantno za sebe.
Brandovi koji rade na edukacijskim materijalima lakše stječu povjerenje i kredibilitet. Zabavno iskustvo učenja lako će dovesti posjetitelja ponovno do vaše kompanije, tako da će on biti spremniji obaviti kupnju kod vas. To je ujedno i glavni cilj svake uspješne strategije sadržajnog marketinga.
Društvene mreže važni aduti vaših kampanja sadržajnog marketinga.
Postoje tri vrste promocije sadržaja na društvenim mrežama:
Svaka društvena mreža mjesto je okupljanja različite skupine ljudi. Prepoznajte koja društvena mreža najviše odgovara vašem poslu i svoj sadržaj prilagodite toj društvenoj mreži.
U nastavku ćemo objasniti razlike između najpopularnijih društvenih mreža:
Facebook je i dalje najveća društvena mreža i iako je i dalje najbrže rastuća, rast se usporava u posljednje vrijeme. Početkom prišle godine bio je vidljiv porast Facebooka od strane starijih korisnika. Danas prosječni Facebook korisnik je fakultetski obrazovan, ženskog je spola i ima niže prihode od prosječnih.
Na nova tržišta otpada 78% prometa na Twitteru. Indija je brzorastuće područje koje je zaslužno za oživljavanje ove mreže. Statistički gledano, Twitter korisnici tek su završili fakultet i žive u urbanim područjima.
LinkedIn je poznat kao mreža profesionalaca i korisnici te mreže su ozbiljni poslovni ljudi. 64% dolazaka na korporativne stranice kao izvor ima LinkedIn mrežu. Usporedbe radi, Facebook donosi 17% posjeta dok Twitter 14%. Na Linkedinu, očekivano, najviše ima fakultetski obrazovane publike koja ima veće prihode.
Korisnici vole Pinterest. 47% online kupaca načinili su kupnju zbog preporuke Piteresta, a Pinterest donosi 4 puta više prihoda po kliku od Twittera. Najviše Pinterest korisnika su imućnije žene iz ruralnih područja.